Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eigenlijk alleen voor het veulentje hoor, die gaat natuurlijk voor de 1e premie
. 
rockey schreef:wij gaan morgen maar eens vrijspringen oefenen in boxtel
iemand nog meer toevallig?
MissHIS schreef:rockey schreef:wij gaan morgen maar eens vrijspringen oefenen in boxtel
iemand nog meer toevallig?
Foto´s maken he!!
visca schreef:Ja ik ga ook met onze drie jarige merrie. We gaan 4 juni in Didam
Haar afstamming is Obelisk x Rex Magna x ster v.Fresco x ster v.Duc de Normandie. En we hopen daar dus ster te worden
moet de merrie o.a. M+5 springen zijn of Z1 dress zijn?
. Maar het was best duur toch (46€+12,50 inschrijfgeld)? En hij word toch geen ster lijkt me (springgefokt: bang voor hindernissen, dus nu dressuurpaard met springbouw en (aan de hand) geen superdraf). Maar het leek me leuk om eens een kundig oordeel te hebben over zijn bouw. Zet hem wel een keer hier neer met een foto en vraag om commentaar, veel goedkoper. Én veel minder moeite
. Noon schreef:Citaat:Aan de verrichtingseis voldoet ze in ieder geval al, die is qua sport minimaal M+5 spr, M+5 sgw of Z1+1 dres. Of ze daadwerkelijk Keur wordt ligt aan haar exterieur, de jury bepaald of ze in aanmerking komt voor voorlopig keur met een sportprestatie is ze dan definitief Keur.
lees ik het nou goed of ben ik scheel hahamoet de merrie o.a. M+5 springen zijn of Z1 dress zijn?
want dat was de mijne, 9 jaar geleden al... maar heeft geen sportpredikaat...dacht dat de eisen al hoger lagen?

Noon schreef:visca schreef:Ja ik ga ook met onze drie jarige merrie. We gaan 4 juni in Didam
Haar afstamming is Obelisk x Rex Magna x ster v.Fresco x ster v.Duc de Normandie. En we hopen daar dus ster te worden
heb je misschien een foto van haar?
ben wel nieuwsgierig...heb een Rex magna x nepal merrie met een special D hengst aan de voet
mistral schreef:Dan hoop ik dat ze die van mij niet opeens uitschrijvenHet viel me echt tegen hoeveel merrie's niet eens ingeschreven werden voor het stamboek.![]()
Lavanta schreef:Wij zouden met onze 3jarige Lennard x Furore naar de merriekeuring gaan, alleen ze heeft een blessure opgelopen.
Helaas niks aan te doen....
trudydejong schreef:Ze had 72 voor exterieur en 73 voor beweging.
. marije1987 schreef:Ik ga naar de keuring in Drachten, Friesland eind juni/begin juli.
Neem mijn bijna 5 jarige merrie v. Indoctro x Le Val Blanc x Wagner mee. Ze moet opgenomen worden in het stamboek, aangezien ze nu alleen in VB staat. Tevens laat ik haar vrijspringen en probeer ik haar ster te krijgen. Ze heeft geen veulen.. gelukkig!