Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
claudie schreef:ik heb een grafiet x heidelberg.
de vader van grafiet is ook ramiro z.
mijn paard heeft z2 dressuur gelopen, en is 7 jaar.
redelijk makkelijk karakter, maar moet wel aangepakt worden.
hij is best dominant tegenover andere paarden.
verder kijkt ie eigenlijk nergens naar, maar is wel een zeur met water.. hij wil echt geen natte voetjes
ik lees hier dat ook veel nakomelingen van ramiro springen, zijn ze hier ook goed in?
de mijne heeft daar nl nog niet veel ervaring in.. we hebben pas wat balkjes gelopen. en dit vond ie erg eng..
qua bouw, is ie redelijk kort, en heeft een dikke nek.
en een klein hoofdje
dit issie:
hebben jullie foto's van jullie ramiro afstammelingen?
Citaat:hij heeft 1 nadeel hij springt uit de wei en de bak en de paddock van 1,40 hoog
tantetill schreef:ik hen een 21 jarige merrie van b Raimond de vader van ramiro, dus als je het goed bekijkt is mijn merrie een half zusje van ramiro!.

Oosterhui schreef:Ik heb een Ramiro x Orthos merrie gehad, zeer sterk en dominant karakter, maar kon geweldig springen.
ikkiehorses schreef:Ik heb een 9 jarige merrie van SilvioII x Ramiro Z
Ze is 168. En ze kan super springen. Ik spring met haar op M-niveau
Ze is er lief maar kent erg weinig en schrikt snel.
Maar het is wel een keilief paardje
Elisa2 schreef:Channie bij de eerste moet je alleen [img]
doen
.. ik wist niet hoe t moest.. nou ja dit is in ieder geval mijn lieve paardje
bruine schreef:Alikesflame schreef:op http://FerozaW.come2me.nl staat mijn kleindochter van Ramiro. ook staat er nog een rechtstreekse zoon van Ramiro en nog een aantal kleinkinderen. Allen zit zowat ramiro bloed in. De papieren staan erbij van de meesten
als ik jou donker bruine paard bekijk lijkt het net mijn merrie, ze heeft alleen geen wit op het hoofd maar r.a. een witte hoefbal, verder de zelfde "brutale uitstraling" super mooi paard, met wat voor bit rij je hem? lijkt wel iets voor western?
bruine schreef:wie heeft of had er een paard met ramirobloed? de opa van mijn merrie is ramiro, ze kan heel goed springen is koel met een buitenrit(altijd voorop) haat dressuur! en is absoluut niet makkelijk in de omgang(heel dominant) maar wel eerlijk. zijn er bokkers die dit herkennen of hebben juist tegengestelde ervaringen. BEN BENIEUWD