Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Gezien de enorme hoeveelheid paardenhandelaren in dit land die gigantische complexen bezitten, in enorme auto's rondrijden en dat allemaal verdienen aan paarden, denk ik dat een centrum wel rendabel is.
.
sarabande schreef:
Gezien de enorme hoeveelheid paardenhandelaren in dit land die gigantische complexen bezitten, in enorme auto's rondrijden en dat allemaal verdienen aan paarden, denk ik dat een centrum wel rendabel is.
.
... wat overkomt je nu
???
Kaja schreef:\Nou dan weet ik niet WAAR jij leeft in Nederland... en daarbij heb jij naar eigen zeggen zulke goede paarden dat zo'n centrum voor jou geen voordelen heeft/brengt.
Hee Aimee....![]()
... wat overkomt je nu
???
Levy schreef:Persoonlijk denk ik dat die handelaren die enorme complexen en auto's niet puur door louter alleen de paarden verdiend hebben. Dus vraag ik me inderdaad ook af hoe je zo'n centrum rendabel zou kunnen maken.
Kaja schreef:Levy schreef:Persoonlijk denk ik dat die handelaren die enorme complexen en auto's niet puur door louter alleen de paarden verdiend hebben. Dus vraag ik me inderdaad ook af hoe je zo'n centrum rendabel zou kunnen maken.
Niet dus... of je moet jaarlijks mega subsidies krijgen!! En gezien de huidige economie denk ik niet dat de paarden voorrang krijgen!!
Dees schreef:Dat soort mensen verdienen hun centjes in andere branches, en zetten dergelijke complexen vooral neer opdat dochterlief/zoonlief de droom kan waarmaken.
Denk dat 80 % van die complexen geen winstmakende ondernemingen zijn...
Het is voor mij nog sterk de vraag of die mensen hun dure paardenmateriaal uitbesteden aan niet-eigen ruiters met geringe naamsbekendheid.
Desiree schreef:Nou, dat lijkt me stug! ER wordt anders behoorlijk commercieel gefokt bij het kwpn! Ze hobbelen allemaal net dezelfde hengst die HOT is, en de bewezen hengsten laten ze lekker links liggen.
Levy schreef:Maar kun je zo'n paard ook uiteindelijk niet bij een
goede handelaar kopen? Een handelaar die, zeg maar, "goed te boek" staat?
Levy schreef:En wie bepaalt de prijzen van die paarden dan in zo'n centrum???