Niet erg positieve berichten over Obelisk. Heb ik er net een veulen van gevangen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wiepie schreef:Ok...
Niet erg positieve berichten over Obelisk. Heb ik er net een veulen van gevangen![]()
) We kwamen eigenlijk speciaal voor oo-seven omdat we in juni een veulen van hem verwachten. We kwamen ook voor Broere Obelisk omdat hij een van de kandidaten is om dit jaar te dekken.
Elisa2 schreef:ze wilden natuurlijk niet dat ie weer zou staken..
Elisa2 schreef:Kirsten rijdt wel netjes..maar er vallen wel een paard dingen op in de paarden die ze rijdt ja..
horselover23 schreef:Elisa2 schreef:ze wilden natuurlijk niet dat ie weer zou staken..
Ze ging nu af en toe nog op een verkeerde manier het losrijterrein rond dan de bedoeling was.
Wiepie schreef:Rijdt Kirsten zo beroerd dan???
Wiepie schreef:horselover23 schreef:Ze ging nu af en toe nog op een verkeerde manier het losrijterrein rond dan de bedoeling was.
Vertel, ben niet geweest namelijk. Maar wel geinteresseerd in met name Obelisk. Hebben er dus net een veulen van en denk er over opnieuw met Obelisk te insemineren.Ik wil er natuurlijk alles over weten
horselover23 schreef:Toen er meer druk op Obelisk werd gezet, ging die een aantal keer stijgeren en een paar mooie sprongen maken.
CGJ12 schreef:horselover23 schreef:Toen er meer druk op Obelisk werd gezet, ging die een aantal keer stijgeren en een paar mooie sprongen maken.
Maar daardoor ging hij wel wat fatsoenlijker draven........
Sammie schreef:Unaniem is een jonge, vrolijke hengst.
Kaja schreef:Kirsten Beckers draait al veel langer mee en heeft flinke tegenslagen gekend!! Dat zij nu in een zeer royale positie verkeerd mag duidelijk zijn.
Enkel het commentaar wat CGJ gaf over de hengsten kwam vrij overeen en deed mij denken aan een ruiterfout!
Ik ben er niet geweest dus kan van daaruit niet oordelen...
kwintie schreef:Wat een onzin zeg. Er zijn mensen die in Z rijden en nog geen enkel ander paard bij elkaar kan houden en er zijn ook mensen die kritiek geven en nog nooi wedstrijd hebben gegeven. Je kunt er wat van leren, je kunt wat mee doen, je kunt het ook naast je neerleggen, maar jou opmerking slaat echt kant nog wal.En de mensen die hier zoveel kommentaar geven rijden vast in de L van Levenslang!!!