Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

o0geesje0o schreef:
Neon Light: €1750,- ik vind de vlekken te wazig.
Neon Licht: €1500,- Leuk getekent! goeie ouders!

maar annette is gedekt door palousa convenance!!en ook het veulen lokky (eerder deze pagina) heeft als papa palousa convenance!!

Larish schreef:Stamboeknaam; Qualinka
Geslacht; Merrie
geboortedatum; 27-4-1998
Stokmaat; 1.65m
vader; Carson-Creek
Moeder; Bel Laila
vader van vader; Legaat
Goed karakter, èrg braaf en een echte knuffelkont.
Dressuurmatig bereden. Voorheen ook western. Kent de basis, loopt goed een L proefje.
En als veulentje;
Ik denk dat ze zoals ze er nu bij staat, drachtig dus, een 1800 euro waard zal zijn. 

o0geesje0o schreef:hoi,
hier komen wat taxaties van mij! ik wil wel efe zeggen dat iedereen erg laag taxeert mijn paardje herma hebben we 4000 voor moeten betalen (ma in het zuiden zijn ze zowieso goedkoper dan in het noorden van het land)
maar ik wete niet zecker of ik goed taxeer maar jha en kan zijn dta jullie niet mee eens zijn maar dis mijn mening en iedereen kan anders vinden...

serenta schreef:o0geesje0o schreef:hoi,
hier komen wat taxaties van mij! ik wil wel efe zeggen dat iedereen erg laag taxeert mijn paardje herma hebben we 4000 voor moeten betalen (ma in het zuiden zijn ze zowieso goedkoper dan in het noorden van het land)
maar ik wete niet zecker of ik goed taxeer maar jha en kan zijn dta jullie niet mee eens zijn maar dis mijn mening en iedereen kan anders vinden...
Ik denk dat dat ook scheeld hier zijn de paarden niet zo heel erg duur maar de stalling daarin tegen.... Denk ook dat het aan je eigen smaak ligt wat je zelf liever heb??
Alleen 1 vraagje waarom vind je niardo niet een appaloosa?? zijn moeder is namelijk een few spot amerikaans type??

), want mijn uploadsite ligt er een maandje uit, mijn foto's zijn te veel bekeken.