arie53 schreef:
Ga er eens opzitten en vraag je dan eens afwat de FEI verlangt.
Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:

CGJ12 schreef:Bedoel je deze???

MissHIS schreef:arie53 schreef:

sarabande schreef:Worden hier nu serieus foto's van hengsten van 3 en 4 jaar vergeleken met de africhtingsgraad van een 12 jarige
MissHIS schreef:Gelukkig dan maar dat hengsten hun africhting niet doorfokken...

Sjuimpje schreef:Persoonlijk zie ik het voorbeen liever minder ver doorslaan en het achterbeen mag van mij ook vlugger weer onder het lijf gezet worden.

CGJ12 schreef:Sjuimpje schreef:Wie kan de foto even rechtzetten?
Hoe je die foto ook wendt of keert........... het beestje blijft goed draven.
Ruchet schreef:[..... over Bojar .......]
....ik ken het paard vrij goed, het zal misschien geen topper zijn, maar als er een goede ruiter op komt, kan hij wel verdienstlijk meelopen in het ZZ-licht.

silloouuhh schreef:Maar is het nu de Bachus x Calette II
of een hele andere hengst?!?
CGJ12 schreef:Ruchet schreef:[..... over Bojar .......]
....ik ken het paard vrij goed, het zal misschien geen topper zijn, maar als er een goede ruiter op komt, kan hij wel verdienstlijk meelopen in het ZZ-licht.
Wat zeg je me nu????
Middelmatige hengsten zit geen enkel stamboek op te wachten......
een ruin, met talent
silloouuhh schreef:Is het paard dat ik rij toch een zoon van hem en dit is wel een erg fijn paard![]()
Kende z`n pappa niet. En na deze foto`s had ik hem liever ook niet willen kennen denk ik![]()
CGJ12 schreef:Pas je wel even op dat je geen privacy's schendt met dergelijke foto's ?
arie53 schreef:Het niveau dat de FEI voorschrijft,
Wouter24 schreef:arie53 schreef:Het niveau dat de FEI voorschrijft,
Als een Bojar daaraan voldoet moet een GP proef toch peanuts zijn?
sarabande schreef:Ben je nu even wat haalbare mogelijkheden thuis aan het bekijken

GertJan schreef:GertJan schreef:
http://img24.exs.cx/img24/4775/tuschinski9bf.jpg[/img]
Waar was deze ook alweer goedgekeurd?

silloouuhh schreef:Is het paard dat ik rij toch een zoon van hem en dit is wel een erg fijn paard
Citaat:Kende z`n pappa niet. En na deze foto`s had ik hem liever ook niet willen kennen denk ik![]()
Wordt nu moeilijk om nu nog te verkopen![]()
een ruin, met talent