Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Mac schreef:Bij jouw merrie hebben ze dus lichamelijk wel iets gevonden dat met de nieren te maken heeft. Frappant is dat mijn merrie twee dagen voor de bevalling ook heel weinig heeft gedronken. 's Nachts helemaal niet zelfs. Overdag is het moeilijk te zien, omat ze in een groep buiten staat. Zoiets realiseer je je ook later pas. Misschien is hier toch een overeenkomst?? Wat hebben ze verder gezegd over haar nieren? Is dit een kip-ei verhaal waarvan je niet weet wat wat heeft veroorzaakt of hebben de nierproblemen echt de verwerping veroorzaakt?
Het blijft gewoon kaa uu tee om je veulen op deze manier te verliezen. Veel sterkte ermee!
ShamalArabs schreef:Dat weten ze niet, bij de autopsie hebben ze wel een slechte nier gevonden, maar of dat al was of dat dat is gekomen door het achteruitgaan, dat weten ze niet, ik heb ook niet van mijn nichtje begrepen of ze daar nog verder naar kijken...
ShamalArabs schreef:Wel apart dat het zo overeen komt...
Mac schreef:Bij mij gingen ze ervan uit dat het een slechte bevalling is geweest, maar net als jij heb ik ook steeds meer het vermoeden dat het een verwerping was en geen bevalling.
bibi76 schreef:Het is inderdaad wel allemaal heel erg vreemd.
Je woon toch in spijkenisse aan je profiel te zien, dan stond dat paard wel een eindje weg, staan daar ook de andere merrie's
Kon hte op je site niet vinden
) Die van 29 dagen, Shanaya, die heeft pas vorige week besloten dat het geen kerstkindje word en ze heeft haar uier toch maar laten groeien... ShamalArabs schreef:en ze keek zo verbaasd, alsof ze het niet verwachtte dat dat veulen bewoog, ze hinnekte keihard en bleef maar hinneken naar celena en ze keek zo verbaasd... En toen was ze ineens ook zo trots, een hele trotse moeder... Ik heb dat nog nooit gezien, zo'n intens gelukkig en verbaasd gezicht omdat het veulen bewoog... .
... het "mama-hormoon" begon te werken !