Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marije1987 schreef:Wij zijn ook geweest, maar ik vond Radisson wel opvallend. Super los door het lichaam aan de hand en onder het zadel erg goed springen. Prestige is denk ik wel een goede hengst, maar
wat een aanfluiting met dat meisje die m reed.. wij vonden het niks! Die Cardento beheerste de dressuuroefeneningen beter dan hem..![]()
Leuke show idd met Cardento, zo hoort het! Ook Montreal met halster om over parcours 1,60.. Erg mooi paard ook Montreal.
Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?
missygriedie schreef:marije1987 schreef:Wij zijn ook geweest, maar ik vond Radisson wel opvallend. Super los door het lichaam aan de hand en onder het zadel erg goed springen. Prestige is denk ik wel een goede hengst, maar
wat een aanfluiting met dat meisje die m reed.. wij vonden het niks! Die Cardento beheerste de dressuuroefeneningen beter dan hem..![]()
Leuke show idd met Cardento, zo hoort het! Ook Montreal met halster om over parcours 1,60.. Erg mooi paard ook Montreal.
Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?
Kun je het zelf beter dan?
Citaat:Ik heb heel erg genoten van Cardento!!! Daarbij vergeleken was Prestige nog maar op laag niveau!!! Wat volgens mij niet aan Prestige ligt want die heeft genoeg aanleg.
Citaat:Als Cardento de wissels , apuyementen en pirouttes kan draaien tussen de hindernissen.......en ieder is daar laaiend enthousiast over,.....
Dan moet Prestige e.a. dat ook kunnen of niet.....
Citaat:Prestige heeft een tijd in Zweden gestaan en is toen niet getraind. In totaal is hij nog maar een jaar in training. T lijkt me niet meer als logisch dat hij nog geen perfecte appuyementen en pirouttes, passages, piaffes etc. loopt.
Citaat:Ooh die hengst prestige was geweldig! alleen die emilie Scholtens!? :S Ik vond het nou niet bepaald een goede combinatie

parouscha schreef:Prestige is op dit moment bij Edward, dus daar is hij in zeeer goede handen