Hengstenshow VDL Bears

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: Hengstenshow VDL Bears

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:34

vondt het geweldig de hengsten show, mooie hengsten,
goodtimes leuke hengst maar de nakomelingen wat een rotbokken zeg, ik stap er niet op jeetje, ik ken er een paar nou 1 ding weet ik zeker ze zijn allemaal precies het zelfde dus nooit 100% te vertrouwen!!

maar cardento gewedlig heb echt genoten en ook jur vrieling met montreal zo mooi

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:11

Sorry hoor maar dat van goodtimes vind ik erg kort door de bocht ik zou zeggen kom deze kant eens op en we zullen je wat anders laten zien.
Dan heb ik het er niet over 1 maar er lopen hier in noord holland meerdere goede van goodtimes !!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:15

ik zeg nie dat ze nie goed zijn!!! zeker wel het zijn echt goeie nakomelingen daar twijfel ik echt nie aan, maar het zijn wel aparte bokken!!~en dat zijn er vrij veel!!

goed zijn ze wel, mijn stagebegeleider heeft op een goodtimes gereden en die spring zo demieter!! ( hij is springruiter geweest)

missygriedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:00

marije1987 schreef:
Wij zijn ook geweest, maar ik vond Radisson wel opvallend. Super los door het lichaam aan de hand en onder het zadel erg goed springen. Prestige is denk ik wel een goede hengst, maar
wat een aanfluiting met dat meisje die m reed
.. wij vonden het niks! Die Cardento beheerste de dressuuroefeneningen beter dan hem.. Clown
Leuke show idd met Cardento, zo hoort het! Ook Montreal met halster om over parcours 1,60.. Erg mooi paard ook Montreal. Lachen
Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?

Kun je het zelf beter dan? Koe

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:29

missygriedie schreef:
marije1987 schreef:
Wij zijn ook geweest, maar ik vond Radisson wel opvallend. Super los door het lichaam aan de hand en onder het zadel erg goed springen. Prestige is denk ik wel een goede hengst, maar
wat een aanfluiting met dat meisje die m reed
.. wij vonden het niks! Die Cardento beheerste de dressuuroefeneningen beter dan hem.. Clown
Leuke show idd met Cardento, zo hoort het! Ook Montreal met halster om over parcours 1,60.. Erg mooi paard ook Montreal. Lachen
Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?

Kun je het zelf beter dan? Koe

Dat probeer ik helemaal niet te zeggen, maar ik verwacht dat je bij een hengst met zulke kwaliteiten(die hij eigenlijk niet liet zien, maar dat terzijde) een bijpassende ruiter hebt. Een ruiter die de kwaliteiten eruit kan rijden en dat heb ik hier niet gezien. Daarom vond ik het een aanfluiting.
Vanwaar deze heftige reactie?

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:38

En daarnaast ben ik niet de enige die er zo over denkt, zoals je misschien al hebt kunnen lezen in de bladzijden hiervoor.
Enkele uitspraken:

Citaat:
Ik heb heel erg genoten van Cardento!!! Daarbij vergeleken was Prestige nog maar op laag niveau!!! Wat volgens mij niet aan Prestige ligt want die heeft genoeg aanleg.

Citaat:
Als Cardento de wissels , apuyementen en pirouttes kan draaien tussen de hindernissen.......en ieder is daar laaiend enthousiast over,.....
Dan moet Prestige e.a. dat ook kunnen of niet.....

Citaat:
Prestige heeft een tijd in Zweden gestaan en is toen niet getraind. In totaal is hij nog maar een jaar in training. T lijkt me niet meer als logisch dat hij nog geen perfecte appuyementen en pirouttes, passages, piaffes etc. loopt.

Citaat:
Ooh die hengst prestige was geweldig! alleen die emilie Scholtens!? :S Ik vond het nou niet bepaald een goede combinatie

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:18

Idd een heftige reactie, maar ook een erg oud topic!

Joost!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:23

Prestige is op dit moment bij Edward, dus daar is hij in zeeer goede handen Knipoog

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:16

parouscha schreef:
Prestige is op dit moment bij Edward, dus daar is hij in zeeer goede handen Knipoog

Betere handen? Koe

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:26

Hoi, dit topic is inderdaad erg oud. Vandaar ook een slotje