Pipo schreef:Joh, das pure afgunst.............moet je je helemaal niet druk om maken.
Ik denk niet dat CGJ redenen heeft om jaloers te zijn,
ik ken maar weinig complexen die zo smaakvol zijn als die van CGJ.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pipo schreef:Joh, das pure afgunst.............moet je je helemaal niet druk om maken.

Noon schreef:is het iemand opgevallen dat Toulouse een zwak achterbeen had
Sjuimpje schreef:Ik denk niet dat CGJ redenen heeft om jaloers te zijn,
ik ken maar weinig complexen die zo smaakvol zijn als die van CGJ.
monnes schreef:Zelf ben ik in de stal geweest bij Van the Man en het viel me op dat het een echte doerak op stal ik, met stroomdraadje werd hij in toom gehouden zodat hij niet te hoog op sprong.
Pascha schreef:Als je goed geluisterd had, had je gehoord dat Van the Man in duitsland gestald staat. Daar wordt hij tevens getraind.
een meid die ik ken rijdt hem ook en daar heb ik nog niks over gehoord... Noon schreef:volgens mij is dat ook wel een beetje overdreven hooreen meid die ik ken rijdt hem ook en daar heb ik nog niks over gehoord...
shotje schreef:jezus zeg is dit gezeik rond eurocommerce nu nog bezig.
zo aan al het commentaar te zien krijgen we binnenkort in nederland een hoop topruiters en amazones erbij want iedereen weet het weer beter.
jammer dat ze dit van eurocommerce zelf niet lezen en erop antwoorden misschien dat jullie dan eens normaal kunnen gaan doen.
MissChoutje schreef:Ten eerste staat hierboven geen gezeik, alleen mensen die dingen verkeerd begrepen hebben. (zoals dat Van the man gevaarlijk zou zijn, terwijl hij in de box van Rome stond)
, ik dacht al dat dit het geval kon zijn, maar zag Van the Man wat steigeren in de stal en dacht toen dat het ook voor hem bedoelt kon zijn. En ach voor de ene stal is een hengstenfoldertje voldoende terwijl de ander graag een boek cadeau doet (die je niet bij het oud papier doet natuurlijk) voor mij is alles prima, gezeur hou je toch maar niet alles wat gezegd is is perse gezeur. Er wordt wel altijd erg diep op doorgehamerd op opmerkingen die iemand maakt. Maar dat maakt Bokt ook wel weer grappig. 
Pascha schreef:Als je goed geluisterd had, had je gehoord dat Van the Man in duitsland gestald staat. Daar wordt hij tevens getraind.

MissChoutje schreef:Wat ik veel belangrijker vind is hoe het IN de stal eruit ziet. En ik moet zeggen
menig paard mag willen dat hij zo als daar tot z'n knieen in de zaagsel/stro stond.
En dat hebben ze niet alleen vanwege de show gedaan, de jongen met wie ik heen was heeft daar stage gelopen, en ze staan er iedere dag zo bij.

messy schreef:niemand die wat meer info over eurocommerce pennsylvania heeft?
messy schreef:zit er aan te denken om bij pennsylvania te gaan dekken maar wil graag wat meer te weten komen over zijn karakter, vermogen, stalgedrag, hoe die is onder het zadel en of er al nakomelingen van zijn zo jah dan ook hoe die fokt.
kun jij me hierbij helpen?
ps: foto's zijn natuurlijk altijd welkom