Algemene Ledenvergadering Zondag 20 Maart ICS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coydog

Re: Algemene Ledenvergadering Zondag 20 Maart ICS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:14

Ik wil ook wel meedoen.
Stuur even een pb...

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:40

Ik vind het een erg leuk initiatief, en wil (waar mogelijk, met 2 kleine kinderen, een baan en heeeel veel dieren die verzorgd moeten worden) graag meehelpen. Wil in ieder geval graag op de hoogte gehouden worden !

Groetjes, Irene

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:17

Als iedereen die niet actief mee wil doen maar wel graag op de hoogte gehouden wil worden mij even een pb met emailadres wil sturen dan zal ik mijn best doen om een regelmatige nieuwsbrief te maken. Via bokt kan ook wel maar eigenlijk had dit topic een heel ander onderwerp en is dit niet echt de goede plaats daarvoor Knipoog

Iedereen die wel actief mee wil doen kan ook een pb sturen met emailadres, inmiddels is de groep al aardig groot maar meedenkers/doeners zijn uiteraard altijd welkom.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 00:03

dobbel schreef:
meschien dat we ook via de msn kunnen brainstormen praat wat makkelijker als via mail.

klopt, met msn heb ik goede ervaringen qua werkgroep vergaderingen. er kunnen dan ook notulen gemaakt worden.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 00:44

Hé Percy

Wellicht zou je een ander topic aan kunnen maken om bv ideëen te spuien en e.e.a. te inventariseren ?!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 03:33

Als t goed is kotm er een mailinglist, lijkt me niet echt dat t allemaal open en bloot op bokt moet. (dus gewoon je mail adres door sturen)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:37

Ja dat weet ik maar via msn is het toch nog makkelijker om even snel over wat te brainstormen dan via mail dan moet je weer wachten enz.

mijn msn is jessica_faber@msn.com dus als nog meer dit zien zitten voeg me maar toe.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 11:04

Marjolein schreef:
Als t goed is kotm er een mailinglist, lijkt me niet echt dat t allemaal open en bloot op bokt moet. (dus gewoon je mail adres door sturen)

Mailadres al gestuurd Knipoog

maaruh Verward Ik had het niet over de organisatie ofzo, maar gewoon:

Dat je misschien beter in een apart topic een oproepje kan doen wie er lid zou willen worden van de mailing en bijvoorbeeld ook wat vindt men leuk dat er georganiseerd wordt ?!
en misschien wat tips/ ideeën over hoe dat gaat bij bv andere clubs/ verenigingen?!

Het komt nu in een ICS topic aanbod, dus wellicht leest niet iedereen dit die wel interesse zou hebben Knipoog

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:18

Bij yahoo groups kun je ook mailgroepen aanmaken.. Is misschien ook een idee. Anders zal ik MSN even moeten installeren Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:02

op abbytales wordt er ook al over een herstart van de vereniging gepraat... toeval of niet? Cool

chub, doe msn maar... .dat heeft 'iedereen Tong uitsteken

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:15

Is inderdaad toeval die oproep op abbytales van mij.

Het is er allemaal sluipend ingeslopen, dat de Tinkervereniging geintegreerd werd in de ICS. Terwil de Tinkervereniging er is om met zijn allen iets gezelligs te doen met je paardjes en overal over te kunnen ouwebetten. Een stamboek is puur voor een papier, registratie en primering van je cob, verbeteren en behouden van een ras, meer niet.

We hadden eigenlijk allemaal eerder aan de bel moeten trekken en de Tinkervereniging zelfstandig moeten laten leven. Om de gemeenschappelijke kosten voor de Tinkervereniging en de ICS te drukken is er door de aanwezige leden (waaronder ik) voor gekozen om deze bij het stamboek, de ICS te integreren. Toen leek het wel een goed idee, maar nu dus helemaal niet meer.

Tja, de tijden kunnen soms hard veranderen als de wind uit een verkeerde hoek gaat waaien.

Dus wat we moeten doen denk ik is de Tinkervereniging proberen nieuw leven in te blazen (als het uberhaupt nog mogelijk is) of zelf een nieuwe vereniging oprichten of een stichting oprichten met vaste bestuurders. Hier zijn wel kosten mee gemoeid van circa EUR. 500,- dacht ik uit mijn hoofd. De statuten moeten dan bij een notaris worden vastgelegd.

Veel succes ermee in ieder geval voor degene die de tijd en zin hebben om hiermee aan de slag te gaan.

Groetjes Dienie