Nakomelingen Gribaldi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Nakomelingen Gribaldi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:14

Op stal hebben we een Gribaldi nakomeling staan. Een 4,5 jarige ruin...
Hij is niet erg werkwillig, zolang je niet veel aan hem vraagt en hem rondjes laat hobbelen is er niks aan de hand, maar echt aan het werk gaan, dan doet er alles aan om er onderuit te komen.

Verder is hij zo lui mogelijk, niet echt een kikker Haha!

In de omgang is hij wel lief, maar erg lomp.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:13

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 19:56

Ik krijg in de zomervakantie ook een Gribaldi, van 6 jaartjes jong weet niet wie de moeder is, maar zou het kunnen navragen. Haar karakter is onzeker, dominant lief en oplettend. Ze kan prachtig lopen! Tilt hoog haar benen op.
Op mijn profiel staan foto's
Je kan me altijd een Pb'tje sturen ;)

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:38

Ik heb een Gribaldi merrie, die volgens velen een echte Gribaldi is.

Ze is vooral erg mooi om te zien, heel donkerbruin met een kolletje en 4 witte voetjes en een mega dikke staart. Ze vind zichzelf ook erg mooi trouwens, en dat straalt ze uit :D
Uberdiva is het 8-)
Ze heeft 3 goede gangen( geen heel spectaculaire gangen), en veel vermogen wat betreft achterbeen. Niet de makkelijkste met rijden, ze eist echt een goede ruiter, van gepruts houd ze niet en dat zal je dan merken ook, dan kan het een draak zijn :D
En hoe moeilijker hoe beter, schouderbinnenwaarts, keertwendingen etc, ze schud het zo uit haar mouw.
Wel ziet ze altijd wel ergens een bakkabouter of een levensgevaarlijke bloem *\o/*

Qua karakter is ze erg lief, dominant, ritselig op geluiden, en houd erg van een vast routine.

Vind het een heel apart en lief paard.

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:45

Ik rijd sinds eind december '11 een 10-jarige Gribaldi-merrie. Ze is pikzwart. Een pracht van een paard maar geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Je moet er erg correct en eerlijk mee omgaan. Ze kan wel erg slecht gehumeurd en zuur uit de hoek komen. Het gaat om deze merrie [RT-HAW] Irmaatje temt 'het onberijdbare paard' (gribaldi × rixtel)

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:00

Wow Anneke, ben je bij ons op stal geweest? Hier staat er precies zo een, echt exact jou beschrijving.
Oh ja, die hier staat heeft ook nog een snebje, verder echt bizar hoeveel ik er in herken.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:05

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:18

Ik wilde het net zeggen! Er loopt een HK topic :)

albertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:57