wie heeft hier een afstammeling van de hengst Havel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Olrike

Re: wie heeft hier een afstammeling van de hengst Havel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 06:23

Lenn schreef:
Ik ken 2 Havels, allebei Z1, en de ene is zóóó gaaf!!!! Echt het gaafste paard dat ik ooit gezien heb! Heel veel front, enorme kap erop (is een ruin) en onlangs Brabants kampioen geworden in de Z1. En die andere is ook mooi!

Als je Rammezottie bedoeld, dat is een Kelvin * Havidoff Knipoog

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:18

is jullie paard ook jaloers?
Rulandra namelijk wel kheb namelijk nog een ander paard>Fenna, en deze was vandaag ontsnapt naar een ander weiland maar Rulandra niet en ze was me toch een potje jaloers... ze ging zich daardoor erg mooi tonen jammer dat ik op dat moment geen fototoestel had....

Ook heeft Rulandra erg veel glans en dan bedoel ik niet gewoon beetje glans nee heel veel glans.... Ook iets wat ander havel nakomelingen hebben??

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:39

marijkuh schreef:
is jullie paard ook jaloers?
Rulandra namelijk wel kheb namelijk nog een ander paard>Fenna, en deze was vandaag ontsnapt naar een ander weiland maar Rulandra niet en ze was me toch een potje jaloers... ze ging zich daardoor erg mooi tonen jammer dat ik op dat moment geen fototoestel had....

Ook heeft Rulandra erg veel glans en dan bedoel ik niet gewoon beetje glans nee heel veel glans.... Ook iets wat ander havel nakomelingen hebben??

haha, jaloers is tulandro heel erg! Als ik langs zijn box loop, zonder hem eruit te halen, dan gaat ie nogal tekeer Clown Dan gaat ie naar me hinniken en proberen te steigeren. Ik blijf het leuk vinden.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 11:24

haha dat heeft Rulandra ook, ik heb dan het gevoel dat zo de hele stal uit elkaar valt... ik vind het ook wel grappig, toch een teken dat je paard erg op je gesteld is...

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:06

Jaa mijn havel paard glanst ook super veel!!! Lachen als ik haar in het land zet en de zon staat er op lijkt ie wel van goud Lachen Tong uitsteken mijn paardje is niet echt jalours.. maar is wel gek op aandacht! en komt altijd naar me toe lopen in het land Lachen

mirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 00:01

die van mij is ook heel erg jaloers verschrikkelijk gewoon ik heb nog een andere ruin en ik moet altijd alles eerst bij haar doen daarna pas hem anders wordt ze helemaal gek gaat ze staan gillen en rennen tegen de deur en slaan gelukkig staat ze in kluisters anders blijft er niets over van de benen want schoppen doet ze de hele dagen door en daarom heeft ze nu ook botsplintrs en moet ze volgende week geopereerd worden Verdrietig

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:22

dacht ik ff lekker rexaled te kunnen gaan paardrijden op Rulandra, niet duzz... ben ik aan het instappen begint ze daar in eens te springen bokken stijgeren... en dan niet klein beetje nee hoog in de lucht springen en maar rennen ik was ook nog een beugel kwijt... maar ben blijven zitten.... moest er wel om lachen na de tijd, dat is nou echt rulandra om van die rare streken te gaan uit te halen zo uit het niets... Haha!

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:09

Ik ken 2 ruinen van de hengst Havel!!

Ze lopen allebei op Z niveau bij het Luxform team.

Het zijn allebei schatten van beesten..Ze zijn erg braaf en doen het erg goed.

Carolinelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:19

Een beetje een late reactie maar ik wilde toch graag wat laten weten, mijn paard is een dochter van Havel het is een rustig paardje en ze heeft M gelopen, ik heb haar net 3 maanden maar het gaat zo goed dat we binnenkort fnrs gaan starten. Leuk om zoveel dingen over haar familie te lezen.