Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Hier een link naar fotos met Rubiquil en Royal Dance nafok:
http://www.fokt.nl/viewtopic.php?t=1457&highlight=
Die zwarte is van Rubiquil, de vos is van Royal Dance.
Sjuimpje schreef:Samba Hit zou ik niet gebruiken als je wil vergroten.
Verder zou ik zelf ook niet voor Rubiquil kiezen, zeker niet omdat je met Amsterdam al bang bent rassigheid te kort te komen. Daar zal het bij Rubiquil imo dan helemaal aan ontbreken.
Rhea schreef:ik wil niet vervelend doen unamie maar het komt als volgt over:
Je beoordeeld Amsterdam:
- omdat je zijn nakomelingen niet rassig genoeg vindt, maar je doet dat aan de hand van een afstammelingenrapport.....(waar duidelijk in staat dat het toch wel sterk van de merries afhing).Eigen ervaringen vind ik niet terug.
- Niet voldoende rassig is voor jouw gelijk aan een klein koppie??
Krijg je weer die eeuwig gedane opmerkingen dat een paard niet op zijn hoofd moet lopen.
Ik denk ook dat Amsterdam een goede aansluiting op je merrie is, zowel qua bloed als qua exterieur.
Verder kun je niet de mooie hengsten van een hengstenhouderij uitzoeken en dan maar willekeurig wegstrepen. De keuze van de juiste hengst gaat niet over een week maar over maanden zoek en denkwerk!!

Elisa2 schreef:de nakomeling die ik heb van Rilke heeft een ontzettend vlug achterbeen..een heel mooi front..en ook een lang voorbeen..ik wil geen reclame maken hoor haha maar ik vindt het een goede hengst..hij heeft ook een goed karakter..

Elisa2 schreef:www.horse-gate.com wel een Donnerhall x Pik Ramiro maar ik weet niet of die Pik Ramiro ook van Ramiro is..