Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bucephalus schreef:Hahahaha, wat een rotnaam, he?
petraaken schreef:Ja en dan?
Bucephalus schreef:Las zojuist in de Paardenkrant dat Laurens van Lieren kampioen is geworden van de zware tour met Ollright v. Rubiquil.
) Kaja schreef:Bucephalus schreef:Las zojuist in de Paardenkrant dat Laurens van Lieren kampioen is geworden van de zware tour met Ollright v. Rubiquil.
Oud nieuws.. er zijn bijna alweer nieuwe kampioenschappen...![]()
(Geintje..)
Odie schreef:Jah Radetzky zou ook een optie kunnen zijn. Zijn dekgeld was vorig jaar 450 euro (lekker goedkoop) en niet drachtig=geen dekgeld. Hij is chiquer en hoogbeniger dan rubi, maar misschien heeft hij voor de negro merrie van patjelisa iets te weinig fundament en wat fijn beenwerk. Daarbij heb ik er nog geen nakomelingen van gezien (de eersten komen hier in mei: één uit een romancier merrie, een symphonie merrie, een gershwin merrie en een rubiquil merrie)
en is hij nog niet KWPN goedgekeurd
Dees schreef:Radetzky zelf had mij wat losser mogen zijn in het lijf, maar zou op een Negro x EV niet misstaan, vermoed ik.
holly schreef:Knip, dat zei ik verkeerd. Ikzelf heb bewust niet verder gekeken naar Radetzky vanwege de lijn.
Misschien dat de TS deze toch ook leuk vind.
Odie heb jij zelf ook foto's
Dees schreef:Je zit dicht op het vuur, maar die hengst is door Petraaken gefokt uit haar merrielijn. In die lijn zit weldegelijk ook steviger 'oud' bloed, waardoor bij de juiste aanparing best goede kans is op voldoende bot.
Radetzky zelf had mij wat losser mogen zijn in het lijf, maar zou op een Negro x EV niet misstaan, vermoed ik.

Citaat:Kan dat geen kwaad dan?
Ik dacht altijd dat het gevaarlijk was om met eigen bloedlijn te fokken.
Dat had ik altijd begrepen, want met mensen krijg je dan ook veel meer kans op gehandicapte kinderen.. is dat bij paarden niet zo dan?
patjelisa schreef:patrick denkt dat het zelfde gaat als bij mensen en bij dieren.
gebeurd in het wild meer dan we denken.

holly schreef:Radetzky is een zoon van Rubiquil (dat wist je toch?)

Dees schreef:Wat hebben ze leuke stippen op hun vacht![]()
Serieus; heb nu nog steeds alleen maar mooie Rubiquils gezien