holly schreef:Farrington is niet echt je van het hoor met de bestelling die hier gemaakt word (ik heb een farrington)
Deze strooit met stokmaten, zo is het mij opgevallen dat je vaak toch aan een wat kleine stokmaat uitkomt.
Geeft veelal vossen met blessen en witte achterbenen.
Geeft veelal een erg kalm,rustig en vriendelijk karakter, niks pittigs aan.
Wel is mijn merrie gezegend met ruime gangen en een goed gebruik van het achterbeen.
Van Farrington is bekend dat hij een goed model geeft voor de dressuursport, idd een makkelijk en meewerkend karakter, zeer prima gangen om mee te rijden en volgens de index van het KWPN staat hij bekend om het vergroten van de nafok.
Dat van de vossen is zeker wel waar

Nieuwsgierig naar van alles waar je mee bezig bent. Trekken ieders aandacht door hun uitstraling. Iedereen wordt gewoon smoorverliefd op die beesten.Toch op die 2 Rubiquils die uit mijn merries komen. Ramona is de aandacht trekker bij mij thuis. Wat het rijden betreft kan ik het niet weten want heb zelf nog geen Rubiquil gereden. Zowel Ramona als Radetzky zijn en waren vreetzakken als veulen. Eten, eten en nog eens eten met tussendoor sprintjes, bokkesprongen maken in de wei en moeder niet echt meer nodig hebben na anderhalve maand behalve dan voor de melk.