Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olrike schreef:Wiehoe, Sydney heeft het 1.20 gewonnen !!!!!!!!
En is daarmee Future Stallion geworden
Echt super zeg
gomir schreef:heeft iemand royal Highess gezien in het 1.10Hij was vierde gister en vijfde in de einduitslag. Ben wel benieuwd hoe hij sprong
![]()
Ik had graag heen gewild, maar met dit weer zag ik het toch echt niet zitten...![]()
MissHIS schreef:Ja ik heb ze gezien: Up to Date, Utopie, Ultimo, Ultime Espoir, Unistar, Ustinov, Undercover, Ukato, Unaniem en Upgrade.
Ik heb ze niet allemaal in de hoofdring gezien, maar Up to Date viel mij wederom positief op. Utopie was weer verbeterd en Unaniem en Ustinov lieten zich ook goed zien. Ach het is moeilijk daar concrete uitspraken over te doen, de hengsten zijn in andere omgeving, de hindernissen zijn laag, etc. Laat ze maar lekker even de tijd/rust krijgen en dan zien we ze aankomende winter in de hengstencompetitie!
gomir schreef:heeft iemand royal Highess gezien in het 1.10Hij was vierde gister en vijfde in de einduitslag. Ben wel benieuwd hoe hij sprong
![]()
Ik had graag heen gewild, maar met dit weer zag ik het toch echt niet zitten...![]()
gomir schreef:Ik zal eens kijken hoe ingewikkeld het is om op het station van Zwolle te belanden(bedenk net dat ik naar Zwolle over de dijk kan, dan rij ik het wel in 2 uur, zeker buiten de 'spits')
annegti schreef:Komt net binnen hobbelen.Hoop dat het met de enkel van Wim Schröder ook allemaal meevalt. Echt sneu werk. Gerco krijgt het druk met al die paarden
annegti schreef:Been???? Echt??? Bert had het over een enkel.... Het ging wel knullig trouwens die val. Da's mooi stinkmodder (dat ligt in Zwitserland)
DiLiberty schreef:
Maar de 3.5 jarige zijn geen van alle in de 2e manche gekomen dacht ik, ik vind het ook wel een beetje vroeg voor een 3.5 jarig paard maarja...
Ik heb nu ook een 3.5 jarige, die zie ik nog echt niet zo'n parcour rondlopen. Ik snap ook wel dat die paarden vast al langer onder het zadel zijn, maar toch...
annegti schreef:Na de hindernis; het leek in eerste instantie vanuit mijn gezichtspunt alsof hij op zijn voeten landde. Hij werd er op een beetje vreemde manier afgeslingerd. Daarom kan ik me van een enkel eigenlijk wel goed voorstellen.
Citaat:Enorme pech voor Wim Schröder
Amper twee weken nadat zijn tweelingbroer Ben bij een val van een paard een aantal nekwervels brak, is nu ook Wim Schröder voor enige tijd uit de roulatie. De 33-jarige succesvolle ruiter uit Tubbergen viel tijdens de finale om de titel Stad Zwolle Best Stallion van Eurocommerce Berlin en kwam verkeerd terecht. Een gebroken linkeronderbeen was het resultaat. Of Schröder kan deelnemen aan de Wereldbekerfinale in Las Vegas (20-24 april) is afhankelijk van de ernst van de breuk en het daarmee gepaard gaande genezingsproces.