zwolle stallion show

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Franske

Re: zwolle stallion show

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:46

Ik ga morgenavond toch ook maar eens kijken Sigaar

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:58

Ha! Uno is eerste geworden!!!!!!!!!!!! *o/*

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 01:29

Zo, ik ben net weer terug van Zwolle. Ik heb de laatste (1.20 m) rubriek niet helemaal gezien. De strijd om de titel Future Stallion (1.10 m) was buitengewoon spannend door zeer sensationele ritten van oa. Tygo en Tenerife VDL. De laatste trok aan het langste eind met een uiterst efficiënt gereden rit.

Numero Uno liet zich ook weer zeer goed zien. Dat worden héél wat dekkingen dit jaar!

Ben benieuwd hoe de hengsten morgen presteren!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 01:35

iemand de U jaargang van t springen gezien? hoe was dat? ben benieuwd hoe de jonge beestjes het doen?

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 01:46

Ja ik heb ze gezien: Up to Date, Utopie, Ultimo, Ultime Espoir, Unistar, Ustinov, Undercover, Ukato, Unaniem en Upgrade.

Ik heb ze niet allemaal in de hoofdring gezien, maar Up to Date viel mij wederom positief op. Utopie was weer verbeterd en Unaniem en Ustinov lieten zich ook goed zien. Ach het is moeilijk daar concrete uitspraken over te doen, de hengsten zijn in andere omgeving, de hindernissen zijn laag, etc. Laat ze maar lekker even de tijd/rust krijgen en dan zien we ze aankomende winter in de hengstencompetitie! Lachen

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:27

Wiehoe, Sydney heeft het 1.20 gewonnen !!!!!!!!

En is daarmee Future Stallion geworden

Echt super zeg Haha!

Orame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:12

Olrike schreef:
Wiehoe, Sydney heeft het 1.20 gewonnen !!!!!!!!

En is daarmee Future Stallion geworden

Echt super zeg Haha!

Dat is zeker super!!!! Haha! Haha!

Was zeer spannend, lag helaas pas om twee uur in bed en kon er om zes uur weer uit.... Maar vanavond ga ik weer!! Slapen

derk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:30

Ik zie in de uitslagen dat Quasimodo is gediskwalificeerd in de finale, terwijl hij een zeer goede uitgangspositie had .
Wat is er gebeurd ?kan iemand dat vertellen? Wat was je indruk van hem .

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:19

dat weet ik zo niet! der is wel 1 uitgebeld, maar ik geloof niet dat Quasimodo uitgebeld was, maar was dat truowens niet die ene die te laat door de start ging? of was dat die Spanjaard? ik weet t nie!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:17

heeft iemand royal Highess gezien in het 1.10 Verward Hij was vierde gister en vijfde in de einduitslag. Ben wel benieuwd hoe hij sprong Ja

Ik had graag heen gewild, maar met dit weer zag ik het toch echt niet zitten... Verdrietig

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:50

gomir schreef:
heeft iemand royal Highess gezien in het 1.10 Verward Hij was vierde gister en vijfde in de einduitslag. Ben wel benieuwd hoe hij sprong Ja

Ik had graag heen gewild, maar met dit weer zag ik het toch echt niet zitten... Verdrietig

ik heb hem wel zien springen, maar weet zo even niet meer hoe Lachen...
Er zijn ook zo veel beestjes voorbij gekomen...

de 1.20 rubriek vond ik wel een beetje langdradig, met uitzondering van de barrage dan...

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:52

MissHIS schreef:
Ja ik heb ze gezien: Up to Date, Utopie, Ultimo, Ultime Espoir, Unistar, Ustinov, Undercover, Ukato, Unaniem en Upgrade.

Ik heb ze niet allemaal in de hoofdring gezien, maar Up to Date viel mij wederom positief op. Utopie was weer verbeterd en Unaniem en Ustinov lieten zich ook goed zien. Ach het is moeilijk daar concrete uitspraken over te doen, de hengsten zijn in andere omgeving, de hindernissen zijn laag, etc. Laat ze maar lekker even de tijd/rust krijgen en dan zien we ze aankomende winter in de hengstencompetitie! Lachen

Maar de 3.5 jarige zijn geen van alle in de 2e manche gekomen dacht ik, ik vind het ook wel een beetje vroeg voor een 3.5 jarig paard maarja...
Ik heb nu ook een 3.5 jarige, die zie ik nog echt niet zo'n parcour rondlopen. Ik snap ook wel dat die paarden vast al langer onder het zadel zijn, maar toch...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:00

gomir schreef:

ja wat ik ook al in t SHT zei, der waren 2 schimmels in de barrage dacht ik... maar ik geloof dat ik ROyal HIgness leuk vond springen!!

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:51

heeft er iemand de hengst Quite capitol zien springen en wat vond je ervan, ben er namelijk heel benieuwd naar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:33

gomir schreef:
Ik zal eens kijken hoe ingewikkeld het is om op het station van Zwolle te belanden Clown (bedenk net dat ik naar Zwolle over de dijk kan, dan rij ik het wel in 2 uur, zeker buiten de 'spits')

Dan reis je via Amsterdam-Amersfoort naar Zwolle met de intercity naar Groningen/Leeuwarden. Is niet erg ingewikkeld Knipoog

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:25

He sh*t we zijn gisteren niet geweest omdat het te glad was om met de vrachtwagen de weg op te gaan en vandaag kon ik zelf niet mee omdat ik op tijd naar huis moest..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:13

CCCCorine, dat had ik zelf ook al wel bedacht, maar dan doe ik er dus wel dik drie uur over in totaal Clown En aangezien woensdag en donderdag de treinen helemaal nauwelijks reden zag ik dat al helemaal niet zitten...En met de auto was de afgelopen dagen ook niet echt een optie. Als je echt weg moest kon het wel, maar om nou voor een concours het risico te nemen vond ik niet nodig.

Ik ben erg benieuwd naar Up to date in levende lijve MissHIS. Daar heb ik stiekem mijn oog ook een beetje op laten vallen Ja (maar de merrie moet eigenlijk de sport eerst maar eens in Clown )

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:12

Komt net binnen hobbelen. Clown Hoop dat het met de enkel van Wim Schröder ook allemaal meevalt. Echt sneu werk. Gerco krijgt het druk met al die paarden Clown

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:13

annegti schreef:
Komt net binnen hobbelen. Clown Hoop dat het met de enkel van Wim Schröder ook allemaal meevalt. Echt sneu werk. Gerco krijgt het druk met al die paarden Clown

Zn enkel??? Been gebroken zul je bedoelen. Knipoog

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:16

Been???? Echt??? Bert had het over een enkel.... Het ging wel knullig trouwens die val. Da's mooi Kloten (dat ligt in Zwitserland) Clown Hele plaatsnaam naar de boktcensuur. Vork

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:17

annegti schreef:
Been???? Echt??? Bert had het over een enkel.... Het ging wel knullig trouwens die val. Da's mooi stinkmodder (dat ligt in Zwitserland) Clown

Hoe kwam hij ten val???

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:19

Na de hindernis; het leek in eerste instantie vanuit mijn gezichtspunt alsof hij op zijn voeten landde. Hij werd er op een beetje vreemde manier afgeslingerd. Daarom kan ik me van een enkel eigenlijk wel goed voorstellen.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:21

DiLiberty schreef:

Maar de 3.5 jarige zijn geen van alle in de 2e manche gekomen dacht ik, ik vind het ook wel een beetje vroeg voor een 3.5 jarig paard maarja...
Ik heb nu ook een 3.5 jarige, die zie ik nog echt niet zo'n parcour rondlopen. Ik snap ook wel dat die paarden vast al langer onder het zadel zijn, maar toch...

Die jonge hengsten liepen ook niet mee in de wedstrijd hoor! Ze werden gister aan het eind van de middag gepresenteerd onder het zadel, das heel wat anders Knipoog .

Het was weer spannend vandaag! Echt k u t voor Wim zeg! Ik had nog de hoop dat het mee zou vallen, maar helaas .

Ik ben vóór de barrage naar huis gegaan, dus weet niet wie nu uiteindelijk heeft gewonnen. Numero Uno had in elk geval de beste papieren, tsjonge wat springt die hengst toch fijn!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:27

annegti schreef:
Na de hindernis; het leek in eerste instantie vanuit mijn gezichtspunt alsof hij op zijn voeten landde. Hij werd er op een beetje vreemde manier afgeslingerd. Daarom kan ik me van een enkel eigenlijk wel goed voorstellen.

Ja dat kan, maar het hoeft er niet raar uit te zien

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:28

Citaat:
Enorme pech voor Wim Schröder

Amper twee weken nadat zijn tweelingbroer Ben bij een val van een paard een aantal nekwervels brak, is nu ook Wim Schröder voor enige tijd uit de roulatie. De 33-jarige succesvolle ruiter uit Tubbergen viel tijdens de finale om de titel Stad Zwolle Best Stallion van Eurocommerce Berlin en kwam verkeerd terecht. Een gebroken linkeronderbeen was het resultaat. Of Schröder kan deelnemen aan de Wereldbekerfinale in Las Vegas (20-24 april) is afhankelijk van de ernst van de breuk en het daarmee gepaard gaande genezingsproces.

dat is wat er op de site staat van zwolle. Onderbeen kan idd ook enkel zijn...