Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tenerife schreef:Er werd me gevraagd om 5 voorbeelden te noemen dus, probeer ik dat eve te doen:
Tenerife

LuvdaTossa schreef:
Vind je het vreemd? Ik niet!
)
??? tenerife schreef:Er werd me gevraagd om 5 voorbeelden te noemen dus, probeer ik dat eve te doen:
Tenerife
No limet- toevallig vanmiddag nog gezien bij brinkman
Casco- ook gezien bij brinken, (en niet voor nix dat die 4 wedstrijden van de competitie wint)
Concorde
Argentinus
Indoctro
Chin chin
baloubet
for pleasure
Genoeg??(ik zeg trouwens niet dat ze allemaal ook goede gangen hebben, maar ik verkies ze cker boven oklund)
Kaja schreef:LuvdaTossa schreef:
Vind je het vreemd? Ik niet!
Zeg LdT, kun je geen kritiek niet verwerken??? Krijg namelijk sterk het gevoel dat je me steeds opzoekt??? (Beetje penny, vind je niet?)
Of is het gewoon toeval???
LuvdaTossa schreef:
Weet je wat, ik reageer helemaal niet meer op jou. Het is toch never, nooit goed. Ik hou me stil![]()
Het ligt altijd aan de andere mensen
....
tenerife schreef:Heb je gelijk aan dat het dure hengsten, zijn en daar is de kwaliteit ook wel naar, maar of het rendabel is, is ook de vraag, ben ik het mee eens, en for pleasure kost btw, 3500 euri's. Maar het ging er nu ook om of ik zeg maar, naar mijn mening beter hengsten kon noemen dan oklund
tenerife schreef:Maar het ging er nu ook om of ik zeg maar, naar mijn mening beter hengsten kon noemen dan oklund
tenerife schreef:Heb je gelijk aan dat het dure hengsten, zijn en daar is de kwaliteit ook wel naar, maar of het rendabel is, is ook de vraag, ben ik het mee eens, en for pleasure kost btw, 3500 euri's. Maar het ging er nu ook om of ik zeg maar, naar mijn mening beter hengsten kon noemen dan oklund
supersambo schreef:tenerife schreef:Er werd me gevraagd om 5 voorbeelden te noemen dus, probeer ik dat eve te doen:
Tenerife
No limet- toevallig vanmiddag nog gezien bij brinkman
Casco- ook gezien bij brinken, (en niet voor nix dat die 4 wedstrijden van de competitie wint)
Concorde
Argentinus
Indoctro
Chin chin
baloubet
for pleasure
Waarom denk jij dat casco 4 wedstrijden gewonnen heeft?...npu mischien dat die in duitsland ook al dikke proeven liep...duh!zucht...ik laat me er verder niet op uit....in elk geval denk eerst en info eerst voordat je een hengst de hemel in prijs!
Moet ook zeggen dat ik gecharmeerd ben van casco en dat ik ook een casco veulen heb maaar het gaat mij dat die hengsten show niet alles is ga eens wat verder buiten de deur kijken.
Genoeg??(ik zeg trouwens niet dat ze allemaal ook goede gangen hebben, maar ik verkies ze cker boven oklund)
je hebt wel een errug dure smaak
argentinus 2000 euro chin chin 3500 euro baloubet zal ook wel zoiets kosten en was for pleasure helemaal niet een achterlijk hoog bedrag ?
Kaja schreef:LuvdaTossa schreef:
Weet je wat, ik reageer helemaal niet meer op jou. Het is toch never, nooit goed. Ik hou me stil![]()
Het ligt altijd aan de andere mensen
You go girl![]()
....
Scheelt mij weer mateloze irritatie om je antwoorden...
Kaja schreef:
Je bent nogal vol van jezelf....

Sundancer schreef:Wilde niet meer reageren, maar volgens mij hoor jij jezelf erg graag praten
....

LuvdaTossa schreef:Bij welke merries past Oklund goed? Kan iemand me daar wat inzicht in geven?
steinstein schreef:Ik begin er ook aan te twijfelen of dit topic nog over OKLUND gaat.
Ik vind het erg interessant om te lezen wat men over Oklund zegt. Ik heb nl een merrie van Oklund.