Jinanda schreef:Zo mogen dan wel naar bed zijn of naar de discotheek maar wat een waardeloze manier van discussieren zeg!
Triest!
Hier zijn we om te discuseren en hoe doet er weinig toe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joostvangestel schreef:Terug on topic: zelf ben ik allerminst gecharmeerd van de kleur valk. Toch moet ik dan wel meteen toegeven dat ik op beide keuringen die ik gekeurd heb een valk dagkampioene heb gemaakt. Puur toeval, maar ze waren gewoon de beste van de dag. Kan ik ook niks aan doen.
Sammie schreef:En als deze hengst nou perfect op jouw merrie past?
fabienne schreef:Ja ja ik weet dat het jou mening is, maar denk er eens overna. Op schimmel heb je meestal 50% kans, vos kun je ook niet met 100% zekerheid uitsluiten. Uit 2 zwarten kan nl. ook een vos komen, en uit een voshengst een zwarte of een bruine. Waarom zou je dan de perfecte hengst laten staan, terwijl je uit een tweede keuze alsnog een vosje kunt fokken, terwijl het paard dan ook nog 'minder' is?Schimmel en vos zijn VOOR MIJ niet het idee van perfectie. Dus dat past nooit perfect op mijn merrie, want ik wil liever geen vos of schimmel fokken!
MissSisa schreef:Hier een rijtje(je hebt dus NIET gelijk):
Amethist.
Jazz.
Amsterdam.
Blanc Rivage xx.
Cabochon.
Belisar.
Calvados.
Cocktail.
Courville.
enz, enzo, enzo................