Jan_VT schreef:Op basis wat ik hier zie kan ik maar één sleutelwoord vinden, en dat is RUST RUST RUST RUST...
Maar goed, drie ruiters in één jaar tijd. Een jonge hengst, die echt hengst is.
Ik ben blij dat Diederik er nu op zit. Hoop dat hij de rust er kan inbrengen. Maar (en schiet me maar af). FESSEM ER TERUG OP!!!
Florencio, is en blijft Florencio. SUPERpaard. MAAAAAR... ik heb de hengst nu 10-tal keer gezien. Vier maal met de vorige. Het leuke hiervan vind ik dat je nu dus kan vergelijken ---> HAPPIE-effect???
Rhodium vind ik persoonlijk dat je op de beelden weinig progressie ziet.
Maar ik denk dat als ik alle filmpjes zie (voor zover je hier op kunt verder gaan, want het is natuurlijk geen totaalbeeld) er veel met omgevingsfactoren te maken heeft.
Buc, heel hard bedankt voor de filmpjes, zeer informatief![]()
Graag gedaan, Jan! Ik ben het met je eens. Special D is een heel goed paard. Die H.P. kan ongelooflijk goed met die jonge hengsten overweg zonder daarmee de andere ruiters te kort te willen doen. Hij speelt het steeds klaar een mooi plaatje voor te schotelen. Ik hoop van harte dat het goed gaat komen met Special D. Het is een groot talent.
Natuurlijk zijn de filmpjes slechts een beperkte en geselecteerde weergave. Om een goede indruk te krijgen moet je de hengsten zelf gaan zien. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niets. De momentopname speelt ook nog een rol, maar Den Bosch komt er aan!

De andere filmpjes morgen, mensen..
.

!).
verbaast waren dat hij in Weert juist op die stap gepakt werd. Maar ja alles zal reg komen