Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sigrid1182 schreef:Dan zou het nu de jaargang van 93, de L hengsten die nu op het punt staan, als ze aan de eis voldoen om het keurschap te krijgen!!!
Krack had toch al keur kunnen zijn....Karandasj is ook al keur......dus aan de leeftijd kan het niet liggen..,
GribaldiFAN schreef:Verdere speculaties en roddels kunnen dan misschien worden voorkomen. Het is hier echt net een kippenhok....
GribaldiFAN schreef:Verdere speculaties en roddels kunnen dan misschien worden voorkomen. Het is hier echt net een kippenhok....
sarabande schreef:Gezien de problemen die Gribaldi aan de fokkerij toevoegt, waardoor met name nog geen zonen zijn goedgekeurd, zullen veel mensen vraagtekens hebben bij dit predikaat
CGJ12 schreef:Grib geeft zo af en toe nog wel eens "een aapje" zoals we dat hier noemen.
Maar dat kan ook gauw als je er zoveel dekt.
CGJ12 schreef:Grib geeft zo af en toe nog wel eens "een aapje" zoals we dat hier noemen.
Maar dat kan ook gauw als je er zoveel dekt.
Aimee schreef:Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo, als er hier 'gesproken' wordt over een hengst van jou favoriete hengstenstation?
Geen paard is perfect en van Gribaldi zijn toch een aantal minpunten algemeen bekend, toch wordt ie keur.....
Ik sluit me aan bij bovenstaand bericht van Sarabande.
Zannekin schreef:Begint die grap weer? Grib is ook gewoon geprokt.
Laat eigenaren van Gribaldi nakomelingen daarover praten.
Ik ken er geen met problemen, waren wel geen KWPNers.
Jaike schreef:Het is alleen jammer dat sinds ik zelf zo'n "aapje" heb ik steeds meer verhalen hoor...............
Wel moet ik erbij vermelden dat mijn "aapje" zijn apegedrag niet allen dankzij zijn karakter heeft
Pipo schreef:Krijgen we dat gezeik weer met die karakters? Als je niet met paarden om kan gaan, moet je naar de bart smit en daar een barbie paard kopen. Of je koopt een Samber of zo.
Sjonge, iedere hengst die je op bokt noemt heeft volgens de "kenners" een slecht karakter, of hij vererft ze..............moet toch verdorie niet gekker worden![]()
Citaat:Krack is toch pas als 4-jarige aan de "collectie" toegevoegd