Column Jacob Melissen in de Hoefslag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:40

Pipo schreef:
Dat bedoel ik te zeggen.....................Haha! Knipoog

zucht, wat een gezeik. Zal ik dit jaar wel of niet een kwpner gebruiken voor mijn merrie Haha!

Een KWPN-er doen.

Nl. een echt KWPN-lid kankert zoals een lid van de melkfabriek,maar blijft toch zijn melk daar leveren. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:44

ceasario schreef:
Een KWPN-er doen.

Nl. een echt KWPN-lid kankert zoals een lid van de melkfabriek,maar blijft toch zijn melk daar leveren. Haha!

Haha! Haha! Haha! Ga jij je hele merrie stapel dit jaar dekken met kwpngoedgekeurde hengsten dan? Zo nee, dan gaat die bovenstaande theorie niet op Haha!

Ik heb namelijk niets tegen het kwpn. Ik heb ook niets met het kwpn trouwens. Vind het allemaal niet zo spannend. Ieder zijn feestje.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:46

Ik ben ook vlgs. sommige ook geen echt lid. Knipoog

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 00:18

Gaat er nog iemand naar Goes? Ik niet (vertrek vannacht richting vakantiebestemming, jippie!!!) dus hoor graag hoe het er daar aan toe ging qua bobo's (en hengsten natuurlijk Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 00:26

Gail schreef:
Gaat er nog iemand naar Goes? Ik niet (vertrek vannacht richting vakantiebestemming, jippie!!!) dus hoor graag hoe het er daar aan toe ging qua bobo's (en hengsten natuurlijk Knipoog )

Dat doe je goed Haha! Veel plezier op je vakantie!