Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
miisshOrse schreef:gribaldi?
hij fokt wel klein, maar als je er een veulen van krijgt heb je er echt wat aan! t zijn super dressuurders. Wel hebben ze vaak dominant gedrag, maar als je daardoorheen werkt zijn t super paarden, waar je nog hoog mee kan komen
miisshOrse schreef:gribaldi?
hij fokt wel klein, maar als je er een veulen van krijgt heb je er echt wat aan! t zijn super dressuurders. Wel hebben ze vaak dominant gedrag, maar als je daardoorheen werkt zijn t super paarden, waar je nog hoog mee kan komen
johanna13 schreef:dan moet je een hengst zoeken zonder engels volboeld in de genen, anders versterk je de achterhand niet!
. Citaat::"Tien jaar was ik de ideale fokker", sloot Hendrik zich bij het betoog van Bouwmeester aan. "ik moest en zou bij volbloeden dekken want de commissie miste de rijpaardpoints!"
Spetters mondvocht vlogen in het rond,toen Hendrik de peeeee's van de rijpaardpoints uitsprak.
RijPaardPoints !" herhaalde hij met vermeerderde consumptie."
"Daar had ik ze staan: paarden zonder hals,op kop gebouwd....Met een lang slap achterbeen tripten ze door de baan !"
De openzenuw van 't Vergulde Schaep lag weer eens pijnlijk bloot.
Zo af en toe is 't best goed om het verleden gezamenlijk te verwerken.
"De ideale fokker volgt dus z'n eigen kop" kopte Elbert-Jan de bal in het geheel onverdedigde doel
"En geniet elke dag van zijn paarden, ook op de dag dat de fokleiding ze neersabelt", maakte Tinus de kerstgedachte compleet.
"Zonder daar ook maar een woord aan vuil te maken.
love_sander schreef:Um Sandero heeft sterke dressuur nakomelingen, OO Seven zit ook diep in het springen, die is einglijk veelzeidig! Sandero is denk ik meer geschikt heeft een enorm sterke achterhand!
Het is wel 200% beter geworden nu HP 'm rijdt...