Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
coydog schreef:Fijn hè dat je hier op bokt een eigen mening mag hebben.
Natasja31 schreef:Ja,ik weet dat ik nu waarschijnlijk een hoop gezeur krijg,maar Bobby word inderdaad verkocht.
Van het weekend kreeg mijn kleine meid zowat een optater en daar zit ik niet op te wachten.Ze gaat een aantal keer per week mee en ik vind mijn dochter toch ff belangrijker.
).Cayusejuhh schreef:ik heb mijn veulens altijd thuis staan en niet in de opfok.
Cayuse krjigt van af het moment dat hij is afgespeens 2 kilo brok op een dag.. NU staat hij op 4!! omdat hij mager was en bij moet komen..
Normaliter krijgt hij en offie 2 kilo voer op een dag. als ik minder geef of iets anders vallen ze in.
Cayuse is nu bijna 3 en als hij aan de muur staat kan ik met BV een stoel zo boven op hem zitten en doen//
Hij is kuikenmak en is van begin af aan in handen geweest..
IK zeg eerlijk dat ik mijn klanten af raad op zn in de opfok et gooien!
Hier staan 3 veulens die gewoon op stal staan en elke dag in de bak mogen spelen en er wordt mee om gegaan als normale paarden.. dus verzorgt en zo..
tja IK zou geen paard meer in de opfok willen.. 1 keer gedaan en na een half jaar op gehaald.. en hij kwam slechter terug dan dat hij daar heen ging..
irish_lady schreef:[/b]
Zou dit niet meer te maken hebben met de plek van de opfok dan met de opfok in het algemeen? Ro heb ik na zijn avontuur nu 3 weken thuis gehad. In een afgezet stuk en elke dag lekker lang los. Maar toch vond ik dat niet ideaal. Gisteren heb ik hem naar een weiland gebracht met 3 jaarlingen. En vanochtend had meneer geeneens tijd om naar me toe te komen, terwijl hij anders hinnikend op me af komt galoperen.
en is het in de buurt, zodat je lekker regelmatig kan "spieken" ?!