Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rodalover schreef:ik heb zelf een flemmingh merrie die is helemaal goed gekeurd geen enkel probleem gehad. soms een draak maar dat maakt het leuk om haar te rijden ze is geen saaie knol. ze heeft drie super gangen, goed verruimen. mijn merrie komt uit een goede merrielijn uit irma la douce is haar overgrootmoeder en de vader spreekt voor zich. het enige nadeel aan flemmingh is dat hij slechte rug vererfd.
Gurk schreef:Ken een kleine 50 paarden van Flemming die Z2 of hoger lopen. En daarnaast nog een handje vol die ZZ of hoger springen. Red Skin van Kevin Olsmeijer springt zels Internationaal.
)
. Bucephalus schreef:Aan dit commentaar heb je meer dan aan individuele reacties
. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Gurk die 50 paarden ook daadwerkelijk kent zoals hij zegt. Maar wellicht dat hij het op papier heeft staan.
Orame schreef:Heel typisch dat [naam verwijderd] hier even duidelijk laat merken hoe betrouwbaar ze wel niet is. Informatie die via PB wordt verstuurd wordt door betrouwbare mensen namelijk niet op een forum geplaatst!

Suzanne F. schreef:Maar binnekort komt er toch een onderzoek naar dat OCD vererving?? Niet van de oudere hengsten dan?? Maar das toch raar? Bijv. Ferro en Flemmingh hebben ook al zonen in de fokkerij lopen.
CGJ12 schreef:Een aantal hengsten met veel nakomlingen.
Jong en oud.
Maar ik denk niet dat die resultaten gebruikt gaan worden om hengsten af te voeren.
Reken daar maar niet op.
ceasario schreef:Dat doen de fokkers wel.
Dacht je dat die eigenaren van die 900 veulens allemaal hun mond op slot houden. Zeker als een hengstenhouder ze van te voren ook nog sprookjes verteld heeft.
Reken maar van niet.