Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimmie261 schreef:hoe kom je erbij dat er geen vraag naar is?????????????????????Waar haal je dat nu weer vandaan???
het beest van mij is nu 2 maanden drachtig en al 4 kopers..nog niet eens geadverteerd...
Mimpje schreef:En naar aanleiding van het verhaal van de TS, wil ze het veulen voor zichzelf houden, dus wat het dan eventueel zou opbrengen maakt geen hol uit. Ik kan haar wel aanraden, om na te gaan hoeveel inteelt er in je eigen merrie zit, en kies een hengst waarbij de inteeltfactor lager dan 1,5 is. Dan zit je qua genengezondheid (ik weet ook even niet hoe ik 't anders moet noemen, haha) in ieder geval goed. Als je daar ooit nog mee verder wilt fokken, heb je er ook nog wat aan.
Download ze met http://www.imageshack.us horselover21 schreef:haahahha wat een topic... ramskoppen.. slechte benen..
Als je een veulen voor jezelf fokt, is hij al gauw leuk, je hebt gekregen waar je op gewacht hebt.
Maar als je hem voor de verkoop fokt en hij is lelijk.. ja dan heb je een probleem ja... maarja eerst zien en dan oordelen vind ik...!!
.
PhiaBink schreef:En wie weet komt er een heel mooi paardje uit. Met een mooi hoofdje, mooie sterke harde benen en kei harde mooie hoeven. Dat kan lopen als de beste en zwart van kleur.
Tsja en dan is het paard niet te koop. Das balen![]()
Dees schreef:Slechte knollen komen voort uit elk willekeurig fokdoel.
Maar bovenstaand citaat is een redenatie die een penny-uitgave niet zal misstaan.
Doelredeneren. Probeer realistisch te blijven.
De kans op mislukking is groter.
. Je kan wel zo reactie verwachten bij de uitspraken van jou.
.