Hengstencompetitie Hengelo...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:53

Heb zo'n merrie al en ook al drachtig van .........
Laatst bijgewerkt door pukpaleis op 25-11-04 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:57

Tshee Pipo, heb je al 3 adresjes waar je volgend jaar Tusveulens kan kopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:58

parnassia schreef:
Tshee Pipo, heb je al 3 adresjes waar je volgend jaar Tusveulens kan kopen Lachen

Pipo heeft net een huis gekocht, en vind 2 paarden meer dan genoeg, en dan degene die in het voorjaar gemaakt gaat worden!

Dus die Tusjes moet je aan een ander slijten Haha!:D:D

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:59

Tusveulens worden niet gesleten

(gekocht? gefeliciteerd!)

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:00

Pipo schreef:
Pipo heeft net een huis gekocht, en vind 2 paarden meer dan genoeg, en dan degene die in het voorjaar gemaakt gaat worden!

Dus die Tusjes moet je aan een ander slijten Haha!:D:D

Wordt er ééntje gemaakt in het voorjaar Pipo? Vertel Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:01

parnassia schreef:
Tusveulens worden niet gesleten

Haha! Knipoog

Eerst maar eens bekijken hoe de nakomelingen lijken van Tuschinsky!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:01

parnassia schreef:

Ik zit hier met een bende Tus-fans te praten. Vandaar... Haha! Haha! Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:01

Jan_VT schreef:
Wordt er ééntje gemaakt in het voorjaar Pipo? Vertel Haha! Knipoog

Ja Gribmerrie waar jij die foto's van hebt gezien laat ik dekken door......................

weet ik echt nog steeds niet Bloos

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:08

Pipo schreef:
Ja Gribmerrie waar jij die foto's van hebt gezien laat ik dekken door......................

weet ik echt nog steeds niet Bloos

Maar dat er eentje komt is zeker. Haha! Kan ik volgend jaar via MSN de bevalling bij jou life volgen. Moeten we zien dat we tegen dan cam's hebben. Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:11

Jan_VT schreef:
Maar dat er eentje komt is zeker. Haha! Kan ik volgend jaar via MSN de bevalling bij jou life volgen. Moeten we zien dat we tegen dan cam's hebben. Haha! Haha! Haha!

Dat was wel leuk he!

Maar dan moet ik Gribje aan de boom vastbinden midden in de stad, want de pensionstal zal vast geen msn en pc hebben Haha!::D

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:24

Pipo schreef:
Dat was wel leuk he!

Maar dan moet ik Gribje aan de boom vastbinden midden in de stad, want de pensionstal zal vast geen msn en pc hebben Haha!::D

het was idd zeer leuk. M'n vader toen maar zeggen: "Wat loop je nu toch altijd naar die computer?" Die kon er niet aan uit.

Ik wens je iig alle succes toe met de grib-merrie. Houd me zeker op de hoogte he. Knipoog

vivian001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 10:21

Hoe liep Sandreo? Heeft iemand hem nog zien lopen?

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:04

Ik heb Special vorig jaar in Weert gezien met Sarah van Fessum, toen had hij wat aanleuningsproblemen maar toonde hij 3 goede basisgangen. Volgens mij is er toen zoveel druk op de combinatie gekomen ( pavo gewonnen, hengstencompetitie iets minder, aanloop naar het WK..) dat het van kwaad naar erger ging. Toen ik hem dit jaar zag met Suzanne de klein in de Pavo was ik echt verbaasd hoe ze in Verden de finale hadden gehaald... zo'n show-zweefdrafje... trok echt nergens op. Als hij moest verruimen zag je dat goeie achterbeen terug.
Met Special moeten ze wat geduld hebben en profiteren van zijn goed achterbeen, een spectaculaire draver is het nu niet maar gedragen draven met tact, regelmaat, activiteit en bergop daar kom je al een heel stuk mee verder

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:21

Ben het voor een groot deel eens met de mening van Rick.
De winner Carasino vind ik een heel fijn paard, Toulouse vind ik geweldig paard, wat een gevoel zal dat paard de ruiter geven. Vingers aflikken , Qua type misschien niet helemaal wat we zoeken.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:36

Ruchet schreef:
, Toulouse vind ik geweldig paard, wat een gevoel zal dat paard de ruiter geven. Vingers aflikken , Qua type misschien niet helemaal wat we zoeken.

Hoe is die verder gefokt na Lord Z?

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:31

Volgens mij Zirkoon en weer Lord.

Iets doet me denken dat het ook familie is van die van Whitaker, maar kan er volkomen naast zitten hoor Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:29

pukpaleis schreef:
zo dat moest ik ff kwijt Haha!

Yeah, dit is een verslag naar mijn hart! OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:59

Ik heb zo te horen weer bokkers gemist...Heb memiro zien lopen, maar voor ik bedacht had waar ik die ook weer van kende zag ik haar al niet meer

Heb een deel van het L gezien en een heel klein stukje van het M. Toen zijn we weer naar het noordwesten afgereisd...Bloos

Ik kan me redelijk in het verhaal van Rick vinden Vond Toronto en de Caretino ook erg fijne paarden. Tygo heb ik alleen op het voorterrein gezien, daar vond ik hem niet bijzonder lopen/springen (schijnt in de ring wel heel fijn geweest te zijn)
Chuck Z vond ik op de keuring in Lanaken opvallen, maar viel me woensdag toch niet helemaal mee. Net als Travolta, die vond ik op de IAN super, maar kwam nu niet zo uit de verf Misschien dat hij in Weert beter loopt