We zitten eerst nog in de pony`s daar ben ik wel aardig in thuis kwa afstammeling e.d tot we er aan toe zijn probeer ik nog een hoop van jullie te leren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoera schreef:Mijn oudste zoon is nu 12 dus als ik nu of volgend jaar wat van dat jonge spul hier in de opfok gooi kan ie zo van de pony op de paarden!!
Bedoel als ik het goed begrijp is het op het ogenblik 3 halen 1 betalen in de veulenhandel!!
gekocht in De Peel.
ceasario schreef:Zo denken er sommige toch over.
Echt gebeurd:
Ik kom gisteren op een adres liepen 7 veulens (allemaal zwart)
Ik vraag wat moet je daar nu mee? "Opfokken en aanrijden en ze hebben me verteld dat zwarte veel geld opbrengen,zeker met beste papieren",was het antwoord.
Ik zeg dat kost je zeker een vermogen.
Nee dus was het antwoord, "rondshoppen" er zijn er genoeg.
Liepen er 13 stuks op 3000 vierkantemeter in de plup.![]()
Mensen kwamen uit de stad en hadden een "buiten"gekocht in De Peel.
Dus voorlopig komen er nog paarden genoeg.![]()
Tenminste als deze trend zich door blijft zetten.
ceasario schreef:Zo denken er sommige toch over.
Liepen er 13 stuks op 3000 vierkantemeter in de plup.![]()
Mensen kwamen uit de stad en hadden een "buiten"gekocht in De Peel.
Dus voorlopig komen er nog paarden genoeg.![]()
Tenminste als deze trend zich door blijft zetten.
sarabande schreef:Hier wordt vaak te veel van de eigen beleving uitgegaan dat het gros van de paardeneigenaren
domme kortzichtige mensen zijn.
Niets is minder waar, de meeste zijn gemotiveerde helder denkende mensen.
Pipo schreef:Als je een beetje met fokkers praat en veel handelaren spreek kan je echt wel een inschatting maken wat een veulentje ong. kost welk aan de eisen van de topicstarter voldoet.
sarabande schreef:Hier wordt vaak te veel van de eigen beleving uitgegaan dat het gros van de paardeneigenaren domme kortzichtige mensen zijn.
Niets is minder waar, de meeste zijn gemotiveerde ....
Thee schreef:Dat vind ik nou juist zo "kunstig" hier....Ik kan met jan en alleman praten maar kan toch echt niet inschatten wat een fictief veulen moet gaan kosten
En Hoera schreef:
Nou vertel dan maar eens wat een beetje veulen moet gaan kosten !
Zoals je begrijpt uit het vorige..dat kan ik dus niet!
Bedankt voor de binnenkomer