Welke hengst raden jullie mij aan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daantjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:19

dit klinkt mischien wel raar maar een friese hengst heeft meestal zwarte nakomelingen Knipoog ik ken een paard is gekruist met fries en kwpn en die loopt z in de dressuur en ja hij is zwart en heel lief en er word vaak gezegd dat friesen niet kunnen springen maar dit paardje is m springen plus winstpunten OK dan!

elssofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:03

Wij hebben een merrie ( 6 jaar weltmeyer- accent2) wat ongeveer dezelfde bouw heeft als jullie merrie ( lichte achterhand) . Zelf hebben we vorig jaar gefokt met riccione ( hengst st Ludwig). Er is een pracht veulen uitgekomen ( eigen veulen schoon veulen natuurlijk). Dit jaar is ze drachtig van Fürst Heinrich. Afwachten wat dat gaat geven. We hebben hem vnl gekozen voor de beweeglijkheid. Nu in riccione zelf zit al Rubinstein bloed. Het is en blijft altijd een gok. veel succes !!

trowing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:15

ik zelf ben helemaal van van krack c en denk ook wel dat die hengst bij jouw paard past aangezien krack c een goede voorbeen en achterbeen gebruik heeft een ook wel eens zwarte nakomelingen
en dat heeft hij ook wel bewezen met zn nakomelingen