Zijn GRIBALDI nakomelingen moeilijk??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:08

Gribje zelf is idd erg braaf! Maar ik ken zelf ook alleen maar fijne nakomelingen. De vervelende staan denk ik bij de vervelende mensen.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:38

Jaike"]
Ja.....daar weet ik helaas ook alles vanaf
[/quote]

Ja wie niet??! Zulke mensen worden gewoon niet echt gewaardeerd.

[quote="Jaike schreef:
Maar ja, Gribje heb IK nog nooit iets meegedaan Tong uitsteken Haha!

Er ging een wereld voor me open *LOL* Haha...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:39

Een Gribaldi die bij ons in de opfok heeft gelopen is (nu) heel goed te rijden, ook voor iets mindere ruiters. Dat paard is echter wel loeigoed afgericht door een goed rijdende en zeer consequente man.

Zauber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 00:17

Ben benieuwd,ik heb ook een 3 jarige gribaldi gekocht, die moeten we nog op halen,en dan zadelmak gaan maken.
Ik vind het leuke paarden alleen je moet weten hoe je er mee om moet gaan,denk ik,maar dat is met alles zo.

Groetjes Zauber

Hobbelknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:03

Gribaldi is een Trakehner. Dat zijn doorgaans slimme paarden met een koppie erop (eigen karaktertje). Hoeft niet altijd te betekenen dat het moeilijke paarden zijn. Als het klikt heb je een wereldpaard!!

Casper1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:26

Volgens mij (en verhalen) zijn gibraldi's helemaal niet moeilijk. Ze kunnen misschien een beetje kijkerig zijn (trakhener) maar ze willen zeker altijd voor je werken

Arthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:17

Zauber schreef:
Ben benieuwd,ik heb ook een 3 jarige gribaldi gekocht, die moeten we nog op halen,en dan zadelmak gaan maken.
Ik vind het leuke paarden alleen je moet weten hoe je er mee om moet gaan,denk ik,maar dat is met alles zo.

Groetjes Zauber

Oooooo wat leuk, ik hoorde het al van Steefje!!!!!!

Nou, in ieder geval veel succes met inrijden....zal vast een wereld paard zijn met super bewegingen, Gribie he Bloos , dat kan ook niet anders....eindelijk dan je eigen Gribie....leuk man(fotoos zien)!!!

In ieder geval veel plezier met haar en succes...hoop voor je dat je d´r makkelijk kan beleren...in ieder geval dat het beter gaat dan met die van mij want die gaf zich eigen niet zo makkelijk over!

En je weet het zoals je al las, Gribibaldi´s hebben karakter maar dat gaat vast goed komen want je hebt veel ervaring in de tussen tijd gekregen met dit soort paarden...met deze afstammeling!

groetjes, Primadonna

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 15:59

Ik heb een Gribaldi gehad (vanaf veulen) en datw as zo'n makkelijk dier: heel koel in de kop, fijn mondje, veel balans en een plaatje om te zien.

Was dan ook zo verkocht.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 13:11

bij ons op de club is er ook een gribaldi. die is erg kijkerig in een nieuwe omgeving!! kan aardig lopen maar net niet net dat extra!!![/quote]

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 14:22

Mijn stalgenoot heeft een Gribaldi. Prachtig dier, kan geweldig lopen.
Het veulen van vorig jaar is een Obelisk x die Gribaldi. Kan nog fijner lopen als haar moeder.
Haar Solitair-veulen van haar vind ik net iets minder maar ook nog een fijn dier.