veulenveiling ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:17

WAS stinkend rijk Haha!

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:19

GribaldiFAN schreef:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel weten hoe de vork nu in de steel zit!!

Heb jij het bankafschrift al gezien dan ?

Eerder geloof ik het dus niet.

Hij zal best verkocht zijn.
En ook aan die man.

Maar wie zegt dat ie al niet eerder verkocht is ?
En om even PB op te hemelen ff duurste veulen maken.

En nee die zullen niet de dag erop meteen gaan roepen : JA MENSEN IK HAD HEM AL EERDER GEKOCHT HOOR ! Haha!

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:33

Suzanne F. schreef:
Stinkend rijk is ook wel weer overdreven. Tis wel erg leuk geld voor een veullie maar rijk is een groot woord hoor. Tong uitsteken

Dhr. Anton Lisman staat in de quote 500 van 1997 met een banksaldo van 30.000.000, ach ik weet dan niet wat je moet bezitten om "stinkend" rijk te zijn. ( kan natuurlijk ook een andere Anton Lisman zijn Scheve mond )
Ik weet ook niet wat nu het vermogen is, maar als je dit geld neerlegd voor een veulentje, zal het nog wel aardig zijn.
Moet ik toch maar eens een praatje gaan maken met deze meneer. Tong uitsteken

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:37

Je hebt de goede hoor Beber.
Verder hoef je het niet te geloven rick. Misschien zou ik dat ook niet doen als ik niemand van de betrokkenen zou kennen. Overigens om pb het duurste veulen te maken hadden ze ook al eerder kunnen stoppen met bieden.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:41

Niemand gezien dan wie er meebood, want om zo'n prijs te bereiken moeten er toch minimaal 2 bieders zijn....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:45

Volgens mij hadden we het over de verkoper die nu stinkend rijk was. Van die Mnr. Lisman wist ik het wel. Maar met 96.000 ben je niet meteen zo rijk dat je kan rentenieren. Lachen

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:57

Ok verkeerd begrepen, en nee een leuk huisje kun je er nog niet voor kopen.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:44

Je kunt je afvragen of ie er niet is ingeluisd door dat meebieden van anderen, die zeker wisten dat hij dat veulen WILDE hebben.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:49

Zo'n zakenman laat zich er niet zo gemakkelijk inluizen, je wordt niet rijk door dom te zijn.

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:03

_Rick schreef:
Heb jij het bankafschrift al gezien dan ?

Eerder geloof ik het dus niet.

Hij zal best verkocht zijn.
En ook aan die man.

Ok, ik rijd bij hem, met een paard van zijn buurman.
Hij heeft dit veulen in zn eentje gekocht op DIE dinsdagavond.

Jammer dat er altijd gelijk iets achter gezocht wordt....

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:25

Nistria schreef:
Ok, ik rijd bij hem, met een paard van zijn buurman.
Hij heeft dit veulen in zn eentje gekocht op DIE dinsdagavond.

Zegt hij Lachen Hij zal het ff tegen jou gaan zeggen dat het niet waar is....en dan jij het hier op bokt posten zeker Knipoog

Als je het bankafschrift hebt gezien pb je me maar Lachen

Maar wel leuk dat jij hem over 3 jaar kunt gaan rijden natuurlijk Tong uitsteken

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:31

Waarom zou het niet kunnen. Anderen geven dat geld aan een sjieke Mercedes en dat gelooft iedereen direct.
Voor 3-jarigen worden ook miljoenen betaald, meer in het dressuur- dan in het springwereldje tegenwoordig.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:02

Gezien alle heisa rond PB, de moeite om hem ingeschreven te krijgen, het feit dat hij niet de wereld dekt, denk ik dat dit een mooi kans was om hem naar het buitenland te promoten.
Kampioen en een veulen van bijna een ton, dan moet ie wel goed zijn.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:01

sarabande schreef:
Gezien alle heisa rond PB, de moeite om hem ingeschreven te krijgen, het feit dat hij niet de wereld dekt, denk ik dat dit een mooi kans was om hem naar het buitenland te promoten.
Kampioen en een veulen van bijna een ton, dan moet ie wel goed zijn.

Dit zegt meer over jou manier van redeneren dan over pb. Misschien hebben wij ons wel vergist en kan een dier waarvan men het in eerste instantie niet verwacht wel hele goede nakomelingen geven. Andersom is het al vaak genoeg voorgekomen.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:53

GribaldiFAN schreef:
Dit zegt meer over jou manier van redeneren dan over pb. Misschien hebben wij ons wel vergist en kan een dier waarvan men het in eerste instantie niet verwacht wel hele goede nakomelingen geven. Andersom is het al vaak genoeg voorgekomen.

Mijn idee ook, zal niet de eerste keer zijn dat men een goeie niet of te laat ontdekt.

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:16

op vv in Maren-Kessel lopen morgen volgens het programma 3 pb's mee, interessant om te zien wat die doen, wie gaat kijken of hier ook een complot achter zit ? Clown

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:18

irmaz schreef:
op vv in Maren-Kessel lopen morgen volgens het programma 3 pb's mee, interessant om te zien wat die doen, wie gaat kijken of hier ook een complot achter zit ? Clown

Denk jij dat dat van de buitenkant te zien is, interessant.

Waar ik nu benieuwd naar ben wie bracht de moeder van dat PB veulen 3 jaar geleden in, op dePrinsjesdag veiling

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:33

sarabande schreef:
Denk jij dat dat van de buitenkant te zien is, interessant.

jep Tong uitsteken . Let op zich verdacht gedragende mannen (moeten er meer dan 1 zijn ivm prijsopdrijven) gekleed in een regenjas, hoed en zonnebril op, misschien zelfs met snor. Mannen zijn of druk aan het telefoneren met mobiel of aan het friemelen met programma boekje. Let op! De mannen zijn verspreidt over de zaal.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:05

irmaz schreef:

Nou ik ben zeer benieuwd! Ik ben in ieder geval van de partij en ga daar eens een kijkje nemen.

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 12:53

Citaat:
Denk jij dat dat van de buitenkant te zien is, interessant

ja, als je goed oplet is dat te zien. Vaak 2 of 3 mensen die bij elkaar horen en de prijs opjagen.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:54

Als je een beetje connecties hebt weet je dat al snel genoeg.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:59

Zullen we over enkele jaren nog eens een topic openen over het desbetreffende PB veulen. Kunnen we zien of ie z'n geld kan opbrengen en wat ie al gepresteerd heeft . Weten we gelijk of ie ie echt reclame kan maken voor het buitenland....

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:05

kattebeest schreef:
Zullen we over enkele jaren nog eens een topic openen over het desbetreffende PB veulen. Kunnen we zien of ie z'n geld kan opbrengen en wat ie al gepresteerd heeft . Weten we gelijk of ie ie echt reclame kan maken voor het buitenland....

In het buitenland doet ie het al super! Vooral naar zijn wk jonge paarden optreden in verden waar hij reserve kampioen werd.
Maar idd ik ben heel benieuwd wat het commentaar over een aantal jaar is als ie grand prix loopt Tong uitsteken Haha!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:08

Grib, ik had het eigenlijk over het veulen. Bloos

Nou PB kan lopen, heeft ie al bewezen, nou effe afwachten en we zien wel wat z'n veulens gaan doen........ *LOL*

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:18

Ik ben zeker benieuwd hoe de PB nakomelingen het gaan doen over een paar jaar en zeker naar PB zelf. Dit is al leuk natuurlijk, maar ben heel benieuwd hoe het erover ene paar jaar voor staat. Ik als trotse PB jaarling bezitter Haha!