Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GribaldiFAN schreef:Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel weten hoe de vork nu in de steel zit!!
Suzanne F. schreef:Stinkend rijk is ook wel weer overdreven. Tis wel erg leuk geld voor een veullie maar rijk is een groot woord hoor.
)
_Rick schreef:Heb jij het bankafschrift al gezien dan ?
Eerder geloof ik het dus niet.
Hij zal best verkocht zijn.
En ook aan die man.
Nistria schreef:Ok, ik rijd bij hem, met een paard van zijn buurman.
Hij heeft dit veulen in zn eentje gekocht op DIE dinsdagavond.
Hij zal het ff tegen jou gaan zeggen dat het niet waar is....en dan jij het hier op bokt posten zeker 

sarabande schreef:Gezien alle heisa rond PB, de moeite om hem ingeschreven te krijgen, het feit dat hij niet de wereld dekt, denk ik dat dit een mooi kans was om hem naar het buitenland te promoten.
Kampioen en een veulen van bijna een ton, dan moet ie wel goed zijn.
GribaldiFAN schreef:Dit zegt meer over jou manier van redeneren dan over pb. Misschien hebben wij ons wel vergist en kan een dier waarvan men het in eerste instantie niet verwacht wel hele goede nakomelingen geven. Andersom is het al vaak genoeg voorgekomen.
irmaz schreef:op vv in Maren-Kessel lopen morgen volgens het programma 3 pb's mee, interessant om te zien wat die doen, wie gaat kijken of hier ook een complot achter zit ?
sarabande schreef:Denk jij dat dat van de buitenkant te zien is, interessant.
. Let op zich verdacht gedragende mannen (moeten er meer dan 1 zijn ivm prijsopdrijven) gekleed in een regenjas, hoed en zonnebril op, misschien zelfs met snor. Mannen zijn of druk aan het telefoneren met mobiel of aan het friemelen met programma boekje. Let op! De mannen zijn verspreidt over de zaal. kattebeest schreef:Zullen we over enkele jaren nog eens een topic openen over het desbetreffende PB veulen. Kunnen we zien of ie z'n geld kan opbrengen en wat ie al gepresteerd heeft . Weten we gelijk of ie ie echt reclame kan maken voor het buitenland....