Thanx voor de raad!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MeiaLuna schreef:Gelders en groninger zijn niet echt mijn smaak.Die staan niet bekend voor dressuur noch voor springen.Ja,maar zoals ik al zei blijf ik,wanneer ik ze laat dekken door een BWP,met zo'n hoog percentage volbloed zitten, en dit zou ik graag vermijden(1 heethoofd is genoeg...)
petraaken schreef:Weltmeyer II zou wel op papier passen maar die is heel duur.

Cat_e72 schreef:Heel duur ?
600 euro
http://www.zuuthoeve.be/html/weltmeyer_ii.html
Weltmeyer II verbetert zowat altijd de gangen, dus wat dat betreft zit je goed. Karakter kan echter wel eens niet zo gemakkelijk zijn... (ik heb zelf 2 nakomelingen van hem). Als een gemakkelijk karakter echt heel belangrijk is zou ik het niet doen.
petraaken schreef:hemel wat is daar gebeurt. 2 jaar geleden was dat nog meer dan het dubbele vertelde men mij. Ik wist niet dat hij maar zo duur meer was.
baltazar schreef:JA NATUURLIJK WAS ET TOEN GOEDKOPER DIE HENGST HAD TOEN OOK MINDER OP ZN NAAM STAAN MET MN HOND IS DAT OOK ZO NU ZOU EEN DEKKING ZON 200 EURO KOSTEN EN 2 JAAR GELEDEN HAD HIJ NOG NIKS OP ZN NAAM EN ZOU DAT MAAR ZON 50 EURO ZIJN
. Cat_e72 schreef::?
Je hoeft niet zo te roepen, ik ben niet doof...![]()
En dat is trouwens precies wat ik wil zeggen, de prijzen van dekgeld verdubbelen niet plots om dan ineens weer te halveren.
Maar de prijs nu is amper 100 euro meer dan 10 jaar geleden... Maakt dat dat Weltmeyer II dan een slechte hengst is ? Leuke vraag voor nieuw topic misschien !
petraaken schreef:Ik heb nooit gezegd dat het een slechte hengst was.