Fjordenmaniak schreef:Het lijkt mij wel leuk om dit eens te proberen om te kijken wat eruit komt!
Dat is wel een heel LEVEN wat je zo even de wereld op schopt hoor, ik vind dat dat wel meer verdiend als een status als experiment...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ArwenLune schreef:|o![]()
![]()
Dat is wel een heel LEVEN wat je zo even de wereld op schopt hoor, ik vind dat dat wel meer verdiend als een status als experiment...
nou zeg wat een degenerende opmerking zeg!
Het zou dan doelbewust zijn, waarom experiment
Fjordenmaniak schreef:|( nou zeg wat een degenerende opmerking zeg!![]()
Het is zeker geen experimentHet zou dan doelbewust zijn, waarom experiment
![]()
Ik weet niet wat jouw fokkerijdoel is, maar voor mij als nu is dat het fokken van een gezond levensvatbaar veulen, wat een goed karakter meekrijgt, en graag met betere beweging als de moeder.
Fokkerij is voor mij het zoeken naar vooruitgang! Er zijn ook hengsten bij de Fjorden die ik NOOIT op mijn paardje zou zetten!

ArwenLune schreef:Is dat geen experiment?

Janni schreef:i am not really sure what you are talking about, because i dont know any dutch. (i am from germany). so excuse me for writing in english![]()
i once had an fjord/welsh mixture, a really wonderful horse:
[image]
JANNI
Dat even off-topic.Erna208 schreef:Ik vind het vrij logisch dat een Duitse Engels spreekt in Nederland. Doen Duitsers wel vaker die deze taal beheersen en e.e.a. hangt samen met wat er in het verleden is gebeurd (WO II). Verder denken ze dat veel Nederlanders de Duitse taal niet beheersen (dat klopt ook vaak), want veel Nederlanders beheersen wel de Engelse taal. In principe komt Janni ons tegemoet. Ook in het Duits is een Fjord een Fjord, dus zo moeilijk raden, was het echt niet.Dat even off-topic.
.
i just thought, it would be more polite to begin with an "international" language