Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DeeWeeRrr schreef:En inderdaad, zoals in dit topic eerder is gesuggereerd: het is alleen maar goed als mensen die bij een hippische organisatie werken zich hier ook in het verkeer begeven. Informatieoverdracht aan mensen die daarin zijn geínteresseerd. Lijkt me typisch Bokt.
DeeWeeRrr schreef:Oké, wat mij betreft de laatste bijdrage aan dit topic.
Ik moet nog wat achterstand op het gebied van moderne communicatiemiddelen inhalen ('chatsite', oeps, sorry!) en Bokt is daarvoor een uitstekende leerschool.
Door die ene persoon te citeren die Isabel Werth nog niet helemaal onder de knie had heb ik niet willen aangeven dat Bokt geen niveau heeft, eerder dat je hier gewoon iedereen tegen het computermatige lijf kunt lopen. Super!
En inderdaad, zoals in dit topic eerder is gesuggereerd: het is alleen maar goed als mensen die bij een hippische organisatie werken zich hier ook in het verkeer begeven. Informatieoverdracht aan mensen die daarin zijn geínteresseerd. Lijkt me typisch Bokt.