Lowina : Faldo of Farmer ?? ZOER opgepakt op CSI

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:46

GertJan schreef:
Ze is nu officieel geen Faldo toch?

Ik heb nog geen officieel persbericht gelezen, en ik ga niet zomaar iedereen geloven als je het niet erg vind.

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:46

Staat op de kwpn site. Of je moet dat niet willen geloven, dat kan ook. Haha! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:50

GertJan schreef:
Staat op de kwpn site. Of je moet dat niet willen geloven, dat kan ook. Haha! Schijnheilig

Dat geloof ik wel hoor Haha! Maar ik kan dat bericht dus niet vinden. Sowieso lijkt het wel of de server ietwat overbelast is.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:51

Ja iedereen wil nu dat persbericht lezen!!

Maar t stond er op dus geloof t maar rustig: het is def geen Faldo. Ze gaan de fam. Zoer lijkt me ook niet voor jan doedel meeslepen naar t bureau..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:53

Line 97: Error: Couldn't execute query

select n.nieuws_id, n.nieuws_titel from nieuws n where n.taal_id = 1.000000 and n.afd_id = 3 or n.afd_id = 22 or n.afd_id = 23 order by n.nieuws_datum desc, n.nieuws_id desc

Driver returns:

[Solid][SOLID ODBC Driver][SOLID Server]SOLID Communication Error 21308: Connection is broken (UPipe 'Read' operation failed with code 2)

Dat is de enige mededeling die ik van het kwpn krijg Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:55

Een pagina terug in dit topic staat het KWPN bericht!

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:56

Dat is de uitslag van de DNA test. Line 97 is Faldo. Code 2, dus Faldo is het niet. Haha!

De KWPN-site schreef:
KWPN
11-07-2004: Albert Zoer verhoord door politie over Lowina

Albert Zoer is afgelopen vrijdag door de politie voor verhoor meegenomen naar het bureau in Hoogeveen. De aanleiding voor dit verhoor is een onderzoek van de Algemene Inspectiedienst naar een mogelijk geval van fraude rond het paspoort van Lowina.

Uit DNA-onderzoek is inmiddels komen vast te staan dat Faldo niet de vader kan zijn van Lowina, zo heeft de AID aan het KWPN laten weten. Zoals bekend vermeldt het FEI-paspoort dat aanvankelijk voor Lowina werd aangevraagd dat zij een dochter zou zijn van Faldo, een hengst die in bezit is van Albert's vader Arend Zoer.
De politie heeft Albert Zoer verhoord over de paspoortkwestie en heeft het paspoort van Lowina ingenomen. Dit veroorzaakt een probleem rond de deelname van Zoer en Lowina aan het CHIO in Aken. Morgenmiddag heeft de veterinaire keuring voor dit evenement plaats en dan zal Lowina vergezeld moeten gaan van een geldig paspoort.
"Maar dat komt goed, daar heb ik alle vertrouwen in", aldus een rustige Albert Zoer, die te kennen gaf over deze kwestie verder niets te willen zeggen.

(DWR, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:58

Gail schreef:
:D Zó ver is het nog niet Knipoog

En Anna hult zich in stilzwijgen....

Oke maar ze is dus vertrouwelinge die kennelijk op het KWPN-kantoor werkt? NOT natuurlijk, maar zo niet dan hen je dus geen poot om op te staan door te zeggen dat wat jij beweert de feiten zijn!

Ik vermeld de feiten. Lowina is nergens in welk stamboek dan ook geregistreerd als een kind van Faldo. Dat wist het KWPN wel degelijk toen ze Faldo het keurschap verleenden. Ook dat toen in ze 2001 Faldo bovenaan op indexranking plaatsten.

En wat te denken van die fokkers die op basis van het onfeilbare statistiekensysteem Faldo vervolgens als partner voor hun merrie hebben gekozen. Want dat was toch de bedoeling van deze statistieken.
Als nu blijkt dat Lowina geen Faldo is en de hier genoemde fokkers vinden dat ze misleid zijn door het KWPN, dan kon de schadeclaim nog wel eens heel groot worden.

Wat schreef die notoire kroegloper ook nog maar weer in IDS een paar weken terug? Een stamboek als het KWPN hield zich bezig met betrouwbare informatie aan de leden te verstrekken. Statistieken uitwerken is geen sinecure wist deze drankorgel te melden. Daar hadden die nieuwe stamboeken immers geen weet van.
Het grote YES stamboek laat zich om haar eigen internationale cijfers en ego wat op te poetsen in de luren leggen door de simpele yes verklaring van Zoer dat Lowina een kind van Faldo is.
De vaste kroegloper van IDS neemt voor eigen rekening nog maar een neut en moet met zijn YES verhalen mooi in de kroeg blijven ventileren.
Maar hij moet met zijn onnozele kroegteut niet proberen het KWPN te verheffen als het enige stamboek dat weet hoe je paarden moet fokken en registreren.
Want die informatie is net zo onbetrouwbaar als het door de drank benevelde gezwets van KWPNs vaste kroegloper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:58

Gail schreef:
Een pagina terug in dit topic staat het KWPN bericht!

Helemaal niet gezien!

Maar goed, prettig voor de eigenaar van Farmer.........en ik ben benieuwd wat er met de predikaten van Faldo gaat gebeuren Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:04

Anna, neem eens een flinke borrel!

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:04

Pipo schreef:
Maar goed, prettig voor de eigenaar van Farmer.........

Niet op de zaken vooruit lopen he...

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:06

Gail schreef:

Neem maar eens een Rosé... voor de afwisseling.

boertjesfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:08

Lowina start in Aken onder de naam Lady = Farmer x Kibrahim.
Gerechtigheid!! zoals ik in een eerder topic schreef...........

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:09

Gail schreef:

Ik hou me aan het gebod van de profeet.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:28

KWPN.

Citaat:
Uit DNA-onderzoek is inmiddels komen vast te staan dat Faldo niet de vader kan zijn van Lowina, zo heeft de AID aan het KWPN laten weten. Zoals bekend vermeldt het FEI-paspoort dat aanvankelijk voor Lowina werd aangevraagd dat zij een dochter zou zijn van Faldo, een hengst die in bezit is van Albert's vader Arend Zoer.

zo heeft de AID aan het KWPN laten weten ?????????

Moet je een eens het KWPN bellen en vragen van wie is een bepaald paard want ik wil meer weten over een bepaalde afst.

Antwoord :
Om privacy mogen en kunnen wij U dat niet mede delen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:49

Alle namen van hengsteneigenaren staan toch gewoon in het hengstenboek Verward

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:03

Ik denk dat er van beide partijen fouten zijn gemaakt. Arend is ook niet een van de makkelijksten Haha!
Denk ook niet dat wij (bokkers) erover kunnen speculeren...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:31

Arend is idd absoluut niet een van de makkelijksten!! Zo he! Maar ik hoop niet dat dit concequenties hefet voor lowina in de sport. Van mijn part stamt ie af van een ezel, maar zo'n super springpaard, lekker laten lopen!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:35

YvonneS schreef:
Arend is idd absoluut niet een van de makkelijksten!! Zo he! Maar ik hoop niet dat dit concequenties hefet voor lowina in de sport. Van mijn part stamt ie af van een ezel, maar zo'n super springpaard, lekker laten lopen!

"Ik ga er vanuit dat we dit op tijd kunnen oplossen", zei Romp. Wat Romp betreft heeft de zaak ook geen verdere sportieve consequenties voor Zoer. Hij gaat naar Aken en maakt derhalve ook nog kans te worden afgevaardigd naar de Olympische Spelen van Athene. Romp: "Ik heb de zaak in handen gegeven van de directeur van de KNHS. Die gaat er vanuit dat de administratieve zaak op tijd is opgelost."

.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:59

Nou we zullen zien of hem dat gaat lukken....

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:59

YvonneS schreef:

Je moet natuurlijk ook niet te makkelijk denken in de paardensport.
En vooral als je veel centjes verdiend Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:28

Haha idd, en ik ben altijd nog van mening dat arend ipv paarden wandelende eurotjes ziet!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:53

Ach ja... die Arend. Hij is iig niet al tijd zo'n 'zeur' Haha!
Albert is wel heel anders trouwens...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:45

Collega van me was laatst bij de fam zoer thuis (ze hadden balen verkocht aan zoer) en om 8 uur ging de tv aan en ging albert GTST zitte kijken!! Haha! Had ik nie achter hem gezocht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:58

YvonneS schreef:
Collega van me was laatst bij de fam zoer thuis (ze hadden balen verkocht aan zoer) en om 8 uur ging de tv aan en ging albert GTST zitte kijken!! Haha! Had ik nie achter hem gezocht!

Ik wel: Dat programma wordt speciaal gemaakt voor simpele zielen Schijnheilig