GertJan schreef:Ze is nu officieel geen Faldo toch?
Ik heb nog geen officieel persbericht gelezen, en ik ga niet zomaar iedereen geloven als je het niet erg vind.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
De KWPN-site schreef:KWPN
11-07-2004: Albert Zoer verhoord door politie over Lowina
Albert Zoer is afgelopen vrijdag door de politie voor verhoor meegenomen naar het bureau in Hoogeveen. De aanleiding voor dit verhoor is een onderzoek van de Algemene Inspectiedienst naar een mogelijk geval van fraude rond het paspoort van Lowina.
Uit DNA-onderzoek is inmiddels komen vast te staan dat Faldo niet de vader kan zijn van Lowina, zo heeft de AID aan het KWPN laten weten. Zoals bekend vermeldt het FEI-paspoort dat aanvankelijk voor Lowina werd aangevraagd dat zij een dochter zou zijn van Faldo, een hengst die in bezit is van Albert's vader Arend Zoer.
De politie heeft Albert Zoer verhoord over de paspoortkwestie en heeft het paspoort van Lowina ingenomen. Dit veroorzaakt een probleem rond de deelname van Zoer en Lowina aan het CHIO in Aken. Morgenmiddag heeft de veterinaire keuring voor dit evenement plaats en dan zal Lowina vergezeld moeten gaan van een geldig paspoort.
"Maar dat komt goed, daar heb ik alle vertrouwen in", aldus een rustige Albert Zoer, die te kennen gaf over deze kwestie verder niets te willen zeggen.
(DWR, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)
Gail schreef::D Zó ver is het nog niet![]()
En Anna hult zich in stilzwijgen....
Oke maar ze is dus vertrouwelinge die kennelijk op het KWPN-kantoor werkt? NOT natuurlijk, maar zo niet dan hen je dus geen poot om op te staan door te zeggen dat wat jij beweert de feiten zijn!
Citaat:Uit DNA-onderzoek is inmiddels komen vast te staan dat Faldo niet de vader kan zijn van Lowina, zo heeft de AID aan het KWPN laten weten. Zoals bekend vermeldt het FEI-paspoort dat aanvankelijk voor Lowina werd aangevraagd dat zij een dochter zou zijn van Faldo, een hengst die in bezit is van Albert's vader Arend Zoer.
YvonneS schreef:Arend is idd absoluut niet een van de makkelijksten!! Zo he! Maar ik hoop niet dat dit concequenties hefet voor lowina in de sport. Van mijn part stamt ie af van een ezel, maar zo'n super springpaard, lekker laten lopen!
YvonneS schreef:Arend is idd absoluut niet een van de makkelijksten!! Zo he! Maar ik hoop niet dat dit concequenties hefet voor lowina in de sport. Van mijn part stamt ie af van een ezel, maar zo'n super springpaard, lekker laten lopen!