Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nickysuppie schreef:Mijn nrps pony heet nina ricci, en haar vader is Neron dus ook niet vernoemd
abigaillover schreef:marjolein88 schreef:
Van jouw pony (golden Isha) heeft mijn pony verloren op de keuringmet rijden.. In de andere ring was ze eerste.. de keuring in 2002 trouwens
het is al weer een tijdje geleden, maar mijn pony heeft in ieder geval op dezelfde keuring gelopen!
abigaillover schreef:Jepshet is al weer een tijdje geleden, maar mijn pony heeft in ieder geval op dezelfde keuring gelopen!

calypso1989 schreef:de eerste letter moet beginnen met de eerste letter van de vader bij mijn pony is dat Cartier van het hooghuis.. mijn pony is gedoopt tot Cleopatra..maar het het maar afgekort Cleo
Letizia schreef:calypso1989 schreef:de eerste letter moet beginnen met de eerste letter van de vader bij mijn pony is dat Cartier van het hooghuis.. mijn pony is gedoopt tot Cleopatra..maar het het maar afgekort Cleo
Dat geld alleen voor hengst veulens, bij merrie mag je het zelf verzinnen.

calypso1989 schreef:
boeie.. vind het niet eens zo'n slecht idee... anders kom je echt nooit op een naam.. bij de veulens van de pony van Chagrijntje zeiden ze dat het zo hoorde en die heeft ook een merrieveulen gehad
en ik ken er eentje die heet boyro (vader boy , moeder rosie)