Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
finley schreef:waagt iemand al een gokje wie naar Verden mag gaan?
ik gok op Special D, Scandic, Stradivarius en Spargo voor de 5-jarigen en op Rhodium, Rousseau, Decor Just Royal Dancer en Magic Rodrigo voor de 6-jarigen
Breitling schreef:on topic blijven?? wat bedoel je daar mee dan. Ze hadden het over een jazz, zeg alleen even dat die in de bloedlijn van mijn paard zit
:D
:?:? Lijkt me eerlijk gezegd stug. Cocktail is de vader van Jazz en Jazz is de vader van Olivi.....
Breitling schreef:ja maar niet iedereen weet dat. Want veel weten niet eens dat olivi de zoon van jazz isdus vandaar

Aimee"]
[quote="Breitling schreef:on topic blijven?? wat bedoel je daar mee dan. Ze hadden het over een jazz, zeg alleen even dat die in de bloedlijn van mijn paard zit
:D
:?:? Lijkt me eerlijk gezegd stug. Cocktail is de vader van Jazz en Jazz is de vader van Olivi..... 
Wouter24"]
[quote="finley schreef:en dan? on topic blijven aub
Nee hoor echt een goed paard, maar vind hem te vaak te hectisch worden, en ik denk dat ie heel hard terug naar Nederland rent als ie die baan in Verden moet binnen gaan 
Terwijl hij daar toch al een keer of wat gelopen moet hebben!

saluut"]
[quote="Wouter24"][quote="finley schreef:en dan? on topic blijven aub
Nee hoor echt een goed paard, maar vind hem te vaak te hectisch worden, en ik denk dat ie heel hard terug naar Nederland rent als ie die baan in Verden moet binnen gaan 
Terwijl hij daar toch al een keer of wat gelopen moet hebben!