Hengst GULDENBERG in ere hersteld!!...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:16

Stephany schreef:
Dus hier een aantal harde feiten op een rijtje:
*Guldenberg is niet afgekeurd in 1991 door het KWPN, maar ten onrechte NIET als DEKHENGST ingeschreven in het KWPN-stamboek...
*Guldenberg was in 1991 een van de verrichtingtoppers van het KWPN.Daar zijn harde bewijzen voor...

Hebben wij echt een hele andere opvatting van harde feiten Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:29

Beste medebokkers, moet idereen nu echt allemaal het laatste woord hebben? Kinderachtig hoor. Daarnaast onderschatten er hier een heleboel de intelligentie van de gemiddelde lezer. Waar dit topic over gaat is de erkenning door het EASP. Ik vind de heftige reakties nogal van een lage eigendunk getuigen.

Verder is iedere afkeuring (of zoals je dat ook kunt zeggen, niet inschrijven, het gevolg is namelijk hetzelfde) onterecht in de ogen van een aantal mensen, anders was de hengst niet eens voorgesteld.

Ik wens de eigenaren van Guldenberg oprecht veel geluk toe. Het pad zal niet met rozen geplaveid zijn en de kans op sukses nog minder. Maar goed, hoeveel driejarige hengsten bewijzen zichzelf? een 16-jarige heeft nog een zwaardere weg te gaan.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:33

Heb ik al eerder gezegd Joost, als het ze lukt krijgen ze excuses en felicitaties en nog een bossie bloemen ook als ze dat op prijs stellen. Maar het haleluja vind ik inderdaad wat overdreven en daarbij stoor ik me niet aan hun vreugde maar wel aan dat wéér met grote kapitalen moet worden verwoord hoe fout het kwpn wel was en dat is kennelijk ook nog gebaseerd op feiten. Verward

Dan maar een lage eigendunk, ik houd er niet van als mensen 'feiten' aanhalen die volgens mij niet juist zijn. Verder gun ik iedereen alles.

Dus eigenaren/aanhangers: PROFICIAT! OK dan!

pipootje

Re: Hengst GULDENBERG in ere hersteld!!...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:50

Stephany schreef:
Prachtig nieuws....de hengst GULDENBERG is eindelijk in ere hersteld!
Afgelopen woensdag is GULDENBERG goedgekeurd door het EASP....
Met deze goedkeuring is het bewijs geleverd dat hetgene van hem en zijn eigenaar, in het verleden overkomen is, ten ONRECHTE gebeurd is!
Ik hoop dat er nog vele mooie nakomelingen van GULDENBERG geboren zullen worden!!

Wat heeft Guldenberg nu eigenlijk nog gepresteerd en heeft hij veel merries gedekt na zijn goedkeuring.
op dit moment weet ik maar 2 nakomelingen 1x een zeer mooie merrie Alysia en een niet aan te zien hengst veulen in drente. ik vraag mij af of alle commotie het wel waard is en wie hem door de keuring heeft gekregen. dit moet wel een persoon zijn met veel ervaring gezien het karakter van Guldenberg.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:52

heeeeel oud topic