Dikke taart ! Gok mee wat het gaat worden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:37

Nou vooruit....
Vosmerrie met kol en 2 witte, charmante sokjes. Verward

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:50

[quote="MarijeR"]Dekken met het hoofd naar het noorden geeft een merrie.
Of was het nou net andersom Verward
Haha!

ik weet niet,maar dan staat ze toch met dr billen naar het oosten?
en dus zou het een merrie-vosveulen worden....
alhoewel een zwartje weer wat anders is dan die vossen en schimmels....
mmm,nee,pegassa lag tijdens de dekking niet op dr rug.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:04

SjaanBanaan schreef:
Nou vooruit....
Vosmerrie met kol en 2 witte, charmante sokjes. Verward

Zeg Buuf ... in het geslacht kan ik mij nog vinden. Maar die kleur...moet dát nou echt?? Persoonlijk vind ik dat er bij jullie een chronisch te kort aan mooie vosjes is!! Kom morgen Aaf wel ff dumpen om hier verandering in te brengen ok? Tong uitsteken

P.s Peer dr hormonen staan weer in de "attack mode" wanneer kom je dr weer eens scheren ? Knipoog
Laatst bijgewerkt door pegassa op 04-04-04 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:09

timilon"]
[quote="MarijeR schreef:
Dekken met het hoofd naar het noorden geeft een merrie.
Of was het nou net andersom Verward
Haha!

ik weet niet,maar dan staat ze toch met dr billen naar het oosten?
en dus zou het een merrie-vosveulen worden....
alhoewel een zwartje weer wat anders is dan die vossen en schimmels....
mmm,nee,pegassa lag tijdens de dekking niet op dr rug.

Nee,zeker niet op dr rug....... en jij was getuige!! Ofschoon Aaf zelf wel bijna een paar keer plat op z'n rug ging Haha!
Maar... zwart mag van mij hoor! Anders gaat men op stal weer klagen dat ze de Arabjes niet uit elkaar kunnen houden Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:15

Ik gok op een schimmelmerrie

*uit de duim gezogen*
*detail: schimmel-ven Haha!*

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:17

OK dan! blijven zuigen op die duim!!!!! OK dan!

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:05

pegassa schreef:
Zeg Buuf ... in het geslacht kan ik mij nog vinden. Maar die kleur...moet dát nou echt?? Persoonlijk vind ik dat er bij jullie een chronisch te kort aan mooie vosjes is!! Kom morgen Aaf wel ff dumpen om hier verandering in te brengen ok? Tong uitsteken

P.s Peer dr hormonen staan weer in de "attack mode" wanneer kom je dr weer eens scheren ? Knipoog

Noumoe? Er zit dan toch wit aan die vosmerrie...een kol én witte voetjes. Kan er natuurlijk ook een hele brede errug witte bles bij verzinnen, maar dan kan ik die muizen wel helemaal vergeten waarschijnlijk Schijnheilig
Achjoh; je moet maar zo denken; het kán in jou geval altijd erger...dus tegen een vosmerrie niet teveel bezwaar maken Haha! In elk geval niet proberen terug naar binnen te duwen.

Aaf dumpen..? hmm...er staat alleen momenteel niemand hengstig Haha! denk dat Aaf er op het moment ook niet veel mee kan..Misschien wil Mini-Me er nog een vos-speelkameraad bij om af en toe legaal de wei uit te meppen Clown Zal zo eens een meeting houden met de Shet, oke?
Laatst bijgewerkt door SjaanBanaan op 05-04-04 12:34, in het totaal 2 keer bewerkt

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:23

aaf is toch niet zo'n held,dus dat maakt ook niet uit...
misschien als pegassa de vos niet meer ziet dat ze van gedachte veranderd en toch maar een zwart veulentje brengt...
vind ik persoonlijk niet zo verkeerd:))
en dan word ZE wel schimmel ey!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:39

ik gok op een merrie-veulen....donkergekleurd geboren (geen vos) en wordt wat meer schimmel, maar dan met appeltjes...dus een vliegenschimmel/bruinschimmel *LOL*

Wieske_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:47

Een vosmerrie denk ik

Naadjuh4Live

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:52

ik denk ...................................

zwart bij de geboorte en later word hij wit..(schimmel) een hengstje

nu nog ff xxxsuusje:

ik denk dat ie ook bij de geboorte zwart of donkerbruin is..
en later dan wit of schimmel..
en het word een merrie Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 15:51

SjaanBanaan"]
[quote="pegassa schreef:

Noumoe? Er zit dan toch wit aan die vosmerrie...een kol én witte voetjes. Kan er natuurlijk ook een hele brede errug witte bles bij verzinnen, maar dan kan ik die muizen wel helemaal vergeten waarschijnlijk Schijnheilig
Achjoh; je moet maar zo denken; het kán in jou geval altijd erger...dus tegen een vosmerrie niet teveel bezwaar maken Haha! In elk geval niet proberen terug naar binnen te duwen.

Aaf dumpen..? hmm...er staat alleen momenteel niemand hengstig Haha! denk dat Aaf er op het moment ook niet veel mee kan..Misschien wil Mini-Me er nog een vos-speelkameraad bij om af en toe legaal de wei uit te meppen Clown Zal zo eens een meeting houden met de Shet, oke?
[/quote]

Hou die shettemeeting dan maar aangaande "kleinaafbroertjeplato" die zit dringend op een speelkameraadje te wachten. Het enige waar Aaf mee speelt is met mij

Ik ben benieuwd of jij voor het muizenfeest in aanmerking gaat komen, maar voorlopig heeft die MoonenMiep besloten dat "welkekleurkrijgtdatmerrieveulen" te laten liggen waar het ligt.
Ze is nu waarschijnlijk met de kleurafwerking bezig en geschrokken van dit Topic waardoor ze snel nog even andere verf moet bestellen. Ach gut

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:21

Mag ik ook de datum raden?? Volgens mij wordt het een paasbaby.
leuk; kan je haar Paasje noemen. mocht ze alsnog paars uitvallen, gooi je er gewoon een ''r'' tussen. Begint mooi met een ''P'' dus da's ook al geregeld OK dan!
Kan je nu rustig gaan pitten; komt voorlopig op z'n vroegst zondag en een naam heb je nu ook al. Kind kan de was doen. Het hoeft allemaal niet moeilijk te zijn. Cool

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 22:31

Ja hoor lach maar weer! Pffffff....een Paasbaby!! Gooit mn hele paasweekend in het roet. Naam: PaasAaf?? Knipoog offèh.....PaasAffa?? Verward

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:49

Paassa de L'aaf
Naamsverklaring: Het Pasen der Laven. (vrij vertaald. Je kent ze wel; die Efteling-gedrochten)
Moet je wel met een hele sierlijke letter brengen, natuurlijk. Anders stelt het geen moer voor. En een beetje leuke zangerige klank eraan geven, dan klinkt het nog aardig Sjarabisch.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 23:13

Ga jij even héél erg oppassen met je Efteling gedrochten!! Boos!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:26

ik denk dat het veulen zwart word geboren en uiteindelijk wit word Tong uitsteken
een hengstje Tong uitsteken
ennuh.....van mij mag het ook een bonte zijn Tong uitsteken

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:46

Jaaaaaaaa een bonte paaslaaf !!!!!!!! Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:03

Ik proef hier enig leedvermaak

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:03

mwahhh

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:39

Zou er dus zoiets moeten gaan uitgaan zien ???..... Verward Een Paas(L)Aaf?
Jullie worden weer bedankt! Haha!

Afbeelding

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:33

Hahaha, dat paashaaspaard is echt ferm gedaan zeg!!!

Nee, serieus, ik help hopen op een merrieveulen, dat later een prachtige schimmel wordt!

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:55

goh ff wenne hoor zo'n aaf Knipoog
maargoed..paaslaaf..whaha..hoe kom je erop Haha!
toch maat een schimmelmerrie.. Pling Cheese!

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:36

Wow! Da's de knapste en meest authentieke Paaslaaf die ik ooit heb gezien! Als dat veulen ook maar een klein tikkie van die mini-oortjes geerft heeft, mag je echt in je handen knijpen! OK dan!

Hmm...als Aaf nu een beetje praatjes ontwikkeld omdat ie vader is geworden, weet ik meteen wat JIJ wordt!!!
Een Paa-Slaaf! Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 09:27

Arabon Arabians zet traditie voort!

Afgelopen nacht is de uitslag bekend geworden van het dikke taart vraagstuk:

En ja hoor: Baby Aaf is een voskleurige HENGST met natuurlijk het welbekende "ARABON KOLLETJE" en het kleine witte streepje van Papa is ook maar overgenomen. Als echte Avalon zoon heb je natuurlijk géén wit aan je benen en ben je net zoals papa als "poedeltje" geboren. Overal krullen tot aan de puntjes van je oren aan toe. Al met al: twee druppels water pap's , waar mams al die tijd aan heeft zitten knutselen weet ik niet Verward

De prijswinnaars krijgen binnenkort bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, laat staan gediscusiëerd.

Afbeelding

Baby Aaf, Mams, Paps en Oma maken het uitstekend! Deze overgroot oma kan wel wat nachtrust gebruiken........ Bloos

De oplettende bokker heeft vast al opgemerkt dat Baby Aaf niet met waterbestendige Lóreal verf is gepaint Dusssss traditie toch een hééééél klein beetje doorbroken OK dan!
Laatst bijgewerkt door pegassa op 12-04-04 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt