Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fjordenmaniak"]
[quote="boeflover schreef:bij rydar van debo staat het wel geweldig vind ik!!
patos schreef:Wel wanneer je er een wit dekje en mooi gepoetst zadel oplegt en vervolgens een wedstrijdje (al dan niet officieel) mee gaat rijden. In die situatie kom ik steeds meer fjorden tegen en dan stoor ik me er wel eens aan dat de manen, vooral door de verschillende tinten, er onverzorgd uitzien.
patos schreef:Ik vind het veel verzorgder staan om te knippen, tenzij er western mee wordt gereden. Ik heb twee jaar een fjord gereden en die knipte ik echt altijd. Anders is het net of je te lui bent om zn manen te knippen.
yvvv"]
[quote="patos schreef:Ik vind het veel verzorgder staan om te knippen, tenzij er western mee wordt gereden. Ik heb twee jaar een fjord gereden en die knipte ik echt altijd. Anders is het net of je te lui bent om zn manen te knippen.
patos schreef:Wel wanneer je er een wit dekje en mooi gepoetst zadel oplegt en vervolgens een wedstrijdje (al dan niet officieel) mee gaat rijden. In die situatie kom ik steeds meer fjorden tegen en dan stoor ik me er wel eens aan dat de manen, vooral door de verschillende tinten, er onverzorgd uitzien.
astridastrid"]
[quote="patos schreef:Wel wanneer je er een wit dekje en mooi gepoetst zadel oplegt en vervolgens een wedstrijdje (al dan niet officieel) mee gaat rijden. In die situatie kom ik steeds meer fjorden tegen en dan stoor ik me er wel eens aan dat de manen, vooral door de verschillende tinten, er onverzorgd uitzien.