Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GribaldiFAN schreef:Vanavond heb ik weer een bevestiging voor mijn naam gekregen. Moet toch maar eens patent aan gaan vragen op mijn naam want denk dat er na vanvond weer meer gribaldifans zij bijgekomen!
Wat een BEEST! Echt waar met kippenvel zitten kijken! Het was een prachtige show en alles was weer van top tot teen verzorgd! Pet je af!!
Marjolein schreef:Hahahaha Nee hoor het zit er nog allemaal perfect in hoor! Maar gribaldi was het klapstuk van de avond en aangezien ik zo moe was ff een kort berichtje voor het slapen gaanverder nog leuke paarden gezien? grib is leuk maar toch niet zo leuk dat je geheugen niet verder rijkt dan dat zwarte gevaarte.

) De andere democraat vondt ik iets minder uit de verf komen. Wat ik ook nog even kwijt wilde is dat ik san remo erg verbeterd vindt. Hij is echt in rijden ontzettend hard vooruit gegaan maar hij is ook "meer paard" geworden. Edje zat weer vrolijk rond te sturen gisteren met een big smile en toen er verteld werd hoe blij ze bij van uytert waren dat hij deze paarden wil rijden kon zijn avond volgens mij helemaal niet meer stuk!
Oja anky's hoedje was met de storm in de sloot beland... Gelukkig had anne er nog eentje liggen
. Ik wordt steeds benieuwder naar het veulen van Tango dat hier in mei verwacht wordt. _inge_"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Skyline is idd ook heel leuk paard. (ruiter zag er ook niet verkeerd uit btw...)

Bevestigd wel weer het feit dat er geen knappe hetrosexuele dressuurruiters zijn!! Heeft iemand daar nog een verklaarbare reden voor
(ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar!)
T is dat gribaldi niet zo´n prodent smile heeft als edward maar volgens mij was ie ook aan het genieten van alle aandacht. Want hij was echt de macho aan het uithangen. Wel een fantastische combi een big smile edward met een glunderende gribaldi
Sall schreef:Ik was ook gecharmeerd van Tango, gewoon een lekker paard!
Die twee jarige vond in ook een lekker dier, weet eigenlijk niet meer goed van wie die was (PB?)
De voorbrengers zijn weer in mijn achting gestegen, wat een vak... pfff
En die Democtraat, had idd bijna nog een paar voortandjes te pakken van de toeschouwers op de eerste rij!
Ook had hij flink dikke striemen op zijn kont
Hij was nu dan ook heel wat vlugger onder hetzadel dan aan de hand. Grootmoeder Warina werd ook onder het zadel getoond, de merrie was hoogdrachtig en is nu 21 jaar, maar liep als een jong blaadje. Dat moet een spijkerhard paard zijn zeg, dat pleit dan wel weer voor Tolando. Overigens snap ik de opmerkingen om het achterbeen gebruik van Sultan nakomelingen niet, als je zag hoe deze merrie dat been ondanks de mega buik en slappe banden er nog onder wist te krijgen...
De Skyline (oid) viel op door zijn vanzelfsprekendheid van lopen, ik vond hem ondanks zijn maat toch wat klein tonen, hij deed ook wat beknopt aan. Terwijl het op zich wel een plaatje van een beest was. Sambuco, de 2e nakomeling van Democraat vond ik zeker net zo goed, alleen werd die met veel minder gevoel voorgesteld. Hij werd veels te kort in de hals gereden waardoor dat hoofd nòg groter leek dan het al was. De presentatie van dit paard mocht dan wel knudde zijn, ik vond de kwaliteiten toch zeker opvallend.
Wat mij aan deze hengst opviel is dat hij tussen het springen door even niet zo netjes op de hulp aan galoppeerde, hij maakte vanuit de stap enkele drafpassen
En een voorbeen dat er uitkwam, terwijl hij zo mooi op het achterbeen bleef! Echt super, zonde dat daar in de presentatie niet meer mee wordt gedaan, we willen tenslotte allemaal een paard met 3 goede basisgangen fokken.
)