Donkere vos voor mijn merrie gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Elisa2 schreef:
Nou ik zal wel de knuppel in het hoenderhok gooien maar kan aan de foto zien dat hij niet voordelig in elkaar zit. Neerwaartse romprichting, lang achterbeen, volledig stuwend op de voorhand in beweging. Weinig front.

Bretton Woods zit Johnson achter, die geeft geen simpele ongecompliceerde paarden.

En daarom staat Johnson nr. 1 op de wereldranking als dressuurvererver.

Ik heb nu 5 Johnson’s gefokt, de laatste dit jaar. Allemaal lief. De Johnson bovenaan in mijn profiel staat nr. 1 op de wereldranglijst met de jeugd. Lijkt mij toch ongecompliceerd genoeg.

Elisa2

Re: Donkere vos voor mijn merrie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Dat wil nog steeds niet zeggen dat het simpele en ongecompliceerde paarden zijn..

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Die merrie van Jan is niet de enige Johnson die het echt leuk gedaan heeft met jeugdruiters. Ik ken de volle zus van een van de paarden die ik hier bedoel, en dat is toch wel een heet/complex ding, en dat geeft ze soms wel en soms niet door. Een volle broer van hem was gewoon een clown, maar vond hem niet per se moeilijk. Moesten wel allemaal genoeg naar buiten, maar daar is imo niets mis mee.
Ik hoor de gedachtes over complexe Johnsons ook wel om me heen hoor, maar kan het idd helemaal rijmen met de prestaties.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Dan denk ik dat het goed is om de begin post van de TS nog eens te lezen. ;-)

Ik zeg nergens dat ze niet presteren met goede (prof)ruiters. Maar het zijn imo niet de karakters die TS zoekt.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Even iets heel anders

Raffael K?
Nog niet veel nakomelingen. Maar wel met mooie cijfers. Kan alleen niet zeggen dat ik veel beeldmateriaal heb gezien. Maar wat ik zag vond ik wel wat hebben. Hij is alleen niet erg groot.

Katja

Re: Donkere vos voor mijn merrie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:17

Mijn Johnson was ook een tikkeltje bijzonder maar deed het wel goed met jeugdruiters maar niet zomaar met een amateur. Ik denk dat er een groot verschil zit tussen het ruitergevoel van een goede jeugdruiter en de gemiddelde amateur.
Ik ben gek op Johnsonbloed maar in dit geval zou ik er niet zo snel voor gaan.