Het Dikke Buiken Topic 2027

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corinadrenth

Re: Het Dikke Buiken Topic 2027

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:35

We hebben vanmorgen weer gescand. Ze heeft nu 4 op rechts. We gaan dinsdag insemineren

Anvixa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:20

corinadrenth schreef:
We hebben vanmorgen weer gescand. Ze heeft nu 4 op rechts. We gaan dinsdag insemineren

Spannend!!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Spannend idd! Duimen draaien

Tootjevilena

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Hier vandaag ook gescand en morgen insemineren! Zo benieuwd…

Anvixa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

Tootjevilena schreef:

Ook voor jou spannend!!!

Zijn er mensen die wel al ervaring hebben met embryo’s? Onze eerste poging word met diepvrieszaad dus die succes kansen schatten we zelf niet heel groot in omdat we vanwege haar leeftijd niet weten of ze nou bevrucht geraakt met diepvrieszaad

Tootjevilena

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:19

Anvixa schreef:
Tootjevilena schreef:

Ook voor jou spannend!!!

Zijn er mensen die wel al ervaring hebben met embryo’s? Onze eerste poging word met diepvrieszaad dus die succes kansen schatten we zelf niet heel groot in omdat we vanwege haar leeftijd niet weten of ze nou bevrucht geraakt met diepvrieszaad

Geen ervaring mee.. hoor het vaker dus het is te doen lijkt me. Al is het wel moeilijker .. maar niet geschoten altijd mis! Voor jullie ook een spannende tijd. Heel veel succes!

Anvixa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:39

Geen ervaring mee.. hoor het vaker dus het is te doen lijkt me. Al is het wel moeilijker .. maar niet geschoten altijd mis! Voor jullie ook een spannende tijd. Heel veel succes![/quote]

Ja onze merrie is jaren lang geshowd dus ze heeft in het verleden al heel veel embryo’s gegeven bij de vorige eigenaars zodat ze kon blijven rijden tijdens het show seizoen. Vorig jaar hadden we nog geen draagmerrie en daarom heeft ze haar 2e eigen veulen gedragen. We hebben onze merrie sinds december 2024 bij ons staan dus nog maar 1 jaar echt zelf mee gefokt. Nu hebben we wel een draagmerrie maar haar cyclus loopt vermoedelijk 1 week eerder dus het valt nog af te wachten of we haar gaan kunnen gebruiken voor de embryo dat leg ik volledig in de handen van onze DA

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 37 min geleden

Spannend tootjevilena ! Welke hengst ga je nu gebruiken?

Edit: ik was vandaag op buitenrit met mijn merrie, en de ruin die ook mee was had veel interesse in haar, en ze vond hem ook wel heel erg gezellig :') dus ik heb goeie hoop dat de scan morgen ook weer wat meer gaat laten zien