Cremello hengsten voor verdunde merries

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

Kabayo schreef:
Was je voor 2026 niet op zoek naar een bonte hengst? Zie nu toevallig dat dat topic ook van jou is haha

Gezien de bokt activiteit van ts is het maar de vraag of het hele verhaal klopt ;)

Ik geloof niet zo in kleurtjesfokkers die toevallig geen foto's van hun merries hebben en niet alle cremello hengsten in de EU kennen, daar zijn niet zo superveel van :P

Maar als je echt zoekt zou je nog bij de Poolse hengsten kunnen kijken, zoltar of zijn zoon diamond dealer. Zijn gewoon 100% rijpaard gefokte hengsten die qua kwaliteit imo stuk meer kunnen bijdragen dan de meeste cremello hengsten in Nederland.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:09

Fly_high schreef:
Kabayo schreef:
Was je voor 2026 niet op zoek naar een bonte hengst? Zie nu toevallig dat dat topic ook van jou is haha

Gezien de bokt activiteit van ts is het maar de vraag of het hele verhaal klopt ;)

Ik geloof niet zo in kleurtjesfokkers die toevallig geen foto's van hun merries hebben en niet alle cremello hengsten in de EU kennen, daar zijn niet zo superveel van :P

Maar als je echt zoekt zou je nog bij de Poolse hengsten kunnen kijken, zoltar of zijn zoon diamond dealer. Zijn gewoon 100% rijpaard gefokte hengsten die qua kwaliteit imo stuk meer kunnen bijdragen dan de meeste cremello hengsten in Nederland.

Dit is haar merrie: https://angloeuropeanstudbook.nl/databa ... -anserland

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:27

janderegelaa schreef:
GabberGill schreef:
Ik ben vooral benieuwd of een fokker wilt onderbouwen.

Ik weet dat White dream GF juist aangeboden wordt voor de 3 k's
Kleur
Kwaliteit
Karakter

Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze dame het niet doet zonder een bewuste reden her niet te doen. Ik ken haar niet anders dan heel ruim- en meedenkend en vooral openstaan voor verbetering.

Dat je niet alleen voor kleur moet gaan snap ik ergens wel, maar wat ik lees doe je dat ook zeker niet.

Ik heb geen foto van de merrie gezien dus ik denk van wel.

Dat is zeker waar daarom ben ik ook benieuwd. Ik heb haar alleen als positief ervaren en niet met de mindset dat ze het niet zou doen om eventuele concurrentie te voorkomen. Ik weet dat ze altijd heel trots is op de nakomelingen die voortkomen uit deze hengst. Er moet iets anders zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:44

janderegelaa schreef:
Fly_high schreef:

Dit is haar merrie: https://angloeuropeanstudbook.nl/databa ... -anserland

Ook in dit geval komt de kleur van de Tsjechen.