3 welsh A veulens verwacht voor 2026

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

crazy_funky

Re: 3 welsh A veulens verwacht voor 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:12

En? En? En? :D

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:26

Nou je zou denken met een PH wat niet lager kan, glimmende spenen, beetje onrust het komt maar nee :evaw:

Ik dacht zo, het zal zo wel komen deze nacht wat gisteren was ze wel wat onrustig. Maar ze staat er rustig bij _O-
Ik vertrouwende wel heel erg op de ph want dat was tot nu toe altijd zo dat het veulen er met 24 uur was :j maar nee.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:54

Beetje jammer weer, maar het is slecht weer ze houdt het nog even vast :=

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:40

Ja misschien is dat het. Ik heb geen idee normaal is de ph melksttip toch altijd goed als het niet meer verkleurd :j maar deze keer is het anders. Tja het gaat niet altijd volgens de boekjes _O-

Gisteren middag naar buiten. Ze bleef me aan kijken en wou knuffelen
Afbeelding

Beide dames hebben ook hele platte billen :):)
Afbeelding

Charaya haar buik groeit ook goed!
Afbeelding
Charaya word wel elke week gescand. Gezien ze op 290 dagen al wel wat uier ontwikkeling had. En gezien ik me wat zorgen maakte omdat er nog een paar mensen zijn die een merrie hebben waarvan de uier rond deze dagen groeit.
De DA heeft 2x gescand en eigenlijk ziet het er absoluut super goed uit. Ze hebben er met alle veeartsen naar gekeken hoe de beelden waren, gisteren was ze weer gescand en de placenta zag er super goed uit!

Elke keer met scannen werd de DA gebeukt door het veulen :') we houden haar goed in de gaten

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:07

Temperatuur van beide dames is 37,2, normaal ietsjes hoger. Celwa had 2 hele kleine korreltjes maja is het wat of is het niks, geen idee maar dat had ze eerder nog niet zoveel. Had vandaag ook geen ph getest daarvan kan het niet zijn . We wachten het rustig af