Ik heb inderdaad al 2 nachten heel diep geslapen! Helaas kwam vanmorgen alle opgebouwde spanning er via mijn voorhoofd uit. Wat een koppijn! Het hielp niet dat ik helaas binnen 24 uur na de geboorte van Dice naast mijn vriendin zat bij het inslapen van haar oude paard dat zij al 23 jaar had en ik ook al 21 jaar kende. Maar we hebben daar wel vrede mee gelukkig.
Ja het is een mooi stel hoor! En die witte wimpers heeft hij alleen bij het donkere oog, zo schattig!
Aan de andere kant heeft hij een heel apart blauw oog met verschillende tinten en vlekjes erin, die foto zal ik ook alvast delen. Wilde een detail foto maken maar dat lukte niet echt, dus heb een detail uit een foto van verder weg genomen. Gaat natuurlijk enorm ten koste van de kwaliteit (en Bokt maakt 'm nog slechter), maar ik wilde toch graag zijn bijzondere oog even laten zien. Hij staat 2 km van mijn huis dus ik ga nog een keer een nieuwe poging doen als hij wat ouder is.
Ik ga nog even verder met de rest van de foto's die TS vast nog wel met jullie zal delen.
Oeh, ik las "Astrid die foto's komt maken" en dacht: Nu is de Gouden Boktveulen winst helemaal in de pocket , en ik hoefde maar heel even verder te scrollen: jaaaa wat een prachtige plaatjes
Kabayo schreef:
Karina schreef:
Het Grote Genieten is begonnen! Hij is zooo knap! Leuk tweespan zou het zijn, Dice en Vicky
Nog nooit een tweespan quarters gezien haha!
En painthorses al helemaal niet, ik heb er hier in NL nog maar 1x een aangespannen gezien. In de US zie je op de shows wel de klasse pleasure driving uitgeschreven, eigenlijk zelfde als gewoon pleasure maar dan voor een tweewieler. En gewoon recreatief worden ze daar veel meer dan in Europa ingespannen. Terwijl ze me eigenlijk met hun vaak coole karakter en snel kunnen tempo maken vanuit een sterke achterhand heel geschikt lijken voor marathon eigenlijk! Dressuur is het plaatje wat minder op hoger niveau misschien, maar twee zo bijzonder getekende paarden naast elkaar lijkt me toch echt geweldig hoor, al was het maar voor door het bos! Ultieme familiepaarden sowieso en zo veelzijdig.