Dank je wel allemaal! Ben er héél blij mee! De meconium kwam er niet vanaf, ook niet met klisma, dus die zojuist maar zelf eruit gehaald, zat helemaal vol harde klonten. Door de klisma was het begin nu wel iets zachter en het laatste stuk kon ze er zelf uitpersen, dus nu eindelijk alles afgevinkt. Ik zal morgen nieuwe foto's maken. Ik vind haar echt heel leuk.
BusyMissy
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-25 19:06
Dank je wel allemaal! Ben er héél blij mee! De meconium kwam er niet vanaf, ook niet met klisma, dus die zojuist maar zelf eruit gehaald, zat helemaal vol harde klonten. Door de klisma was het begin nu wel iets zachter en het laatste stuk kon ze er zelf uitpersen, dus nu eindelijk alles afgevinkt. Ik zal morgen nieuwe foto's maken. Ik vind haar echt heel leuk
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Dank jullie wel! Vanochtend voor de warmte even een uurtje op de wei geweest. Mama is erg beschermend voor haar kind, ze mag niet eens een rondje rennen. Het mesten is goed op gang nu, ze zat vanochtend heerlijk onder de gele melkpoep.
Ik ga een wedstrijdje opzetten voor een leuke naam, want ben zelf volledig inspiratieloos. Er zijn in Nederland vanuit het stamboek geen "regels". Vanuit Spanje begint een eerstgefokt veulen met een A, en een merrienaam eindigt op een a. Ook wordt er vaak een deel van de afstamming of van het uiterlijk in de naam verwerkt.
Mijn wensen: een Spaanse naam (of Spaans klinkend), en zoveel mogelijk van het bovenstaande. Beginletter vind ik niet zo belangrijk, want ze gaat hier toch geen veulens meer krijgen.
De prijs: een heerlijke Chocolonely reep in een smaak naar keuze.
Dus, hebben jullie leuke ideeën en trek in chocolade? Ik hoor het graag! Brandt los!