Wat een oliebol wending. Gadver, wat is er gebeurt met de kleine man? Heel erg veel sterkte toegewenst...
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-25 01:27
We weten niet wat er is gebeurt, en misschien maar beter ook. Ergens is het in 15 minuten op de wei (veilige afgesloten, niet zomaar random gedumpt ergens want we zijn enorm voorzichtig) iets gebeurt. In ieder geval dikke vette pure pech x 100. Ik laat de (lugubere) details voor me, maar het was niet paard waardig. De oh zo beschermende Bella liet het ineens maar toe dat er 5 man in stal stonden, dat zei me al genoeg. Hartverscheurend om je baby waar je zo trots op bent zo te zien. En de beslissing maken waar we niet omheen konden was nog zuurder. De pijn is groot, de stilte nog groter. Na jaren geen veulens, een gekocht veulen wat kneiter ziek was, was gezonde Billie zooo welkom. Even helemaal klaar hiermee. Kan beter gaan breien.
Slik, ik wilde je feliciteren met je prachtige veulen en nu dit.... Hij was prachtig Heel veel sterkte met het onverwachte verlies van BillieBoots, het heeft niet zo mogen zijn
Wat ontzettend sneu en zonde van zo’n lief mooi levenslustig en veelbelovend veulen. Ik hoop dat hij niet heeft hoeven lijden. Arme merrie.. heel veel sterkte.
Om wat vragen te beantwoorden. Hij is niet aangevallen. Domme pech gehad. En ja hij heeft veel pijn gehad, en daarom ook ‘fijn’ dat wij mensen de keus kunnen maken om in te slapen en verder lijden te besparen. Zelf ben ik op dit moment nog even in de modus ga ik over op breien of schaken? Lijkt mij een veel betere hobby. Ik moet mezelf nog bij elkaar rapen om naar stal te gaan.