Elisa2 schreef:
Dankjewel! Je ziet er wel duidelijk DiMaggio Black in terug. Braaf is ook veel waard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Klopt wel, hij was voor de proef begon ook lastig de baan door te krijgen, daar hadden er wel meer last van. Ze zijn natuurlijk ook nog jong. Maar er waren ook hengsten die gelijk braaf aan hun werk gingen en nergens naar keken. En daarbij inderdaad, paar keer bokken en trappen naar het been van de ruiter. Galop aanspringen leek hij sowieso wat moeite mee te hebben, misschien juist vanwege die enorme galop.
Dimaggio Riche kreeg een 9 voor karakter en rijdbaarheid vandaag. Ben benieuwd naar de punten van Sarai.
janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Klopt wel, hij was voor de proef begon ook lastig de baan door te krijgen, daar hadden er wel meer last van. Ze zijn natuurlijk ook nog jong. Maar er waren ook hengsten die gelijk braaf aan hun werk gingen en nergens naar keken. En daarbij inderdaad, paar keer bokken en trappen naar het been van de ruiter. Galop aanspringen leek hij sowieso wat moeite mee te hebben, misschien juist vanwege die enorme galop.
Dimaggio Riche kreeg een 9 voor karakter en rijdbaarheid vandaag. Ben benieuwd naar de punten van Sarai.
Er zijn er gisteren toch nog 4 uitgegaan. Ben wel benieuwd welke het waren.
Elisa2 schreef:Ik denk dat veel meer eigenaren de weg van het NRPS kiezen. Gisteren drie Kwpn aangewezen hengsten ggk daar. En ze geven ook meer bloedlijnen een kans wat imo een goede zaak is. Alleen soms zijn het meer sportpaarden dan echt complete hengsten in mijn optiek.
Elisa2 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=3xGT147Qpsw
NPRS dag 1
https://www.youtube.com/watch?v=7BSMUUvbygQ
NRPS dag 2
Zeker, hier zijn filmpjes te vinden..echter niet altijd even goed te zien door de manier van filmen.
Treviso vond ik irl ook niet zo overtuigend, heel erg ouderwets type ook.
Elisa2 schreef:Midden/ einde inderdaad bij beide fimpjes. Dressuurhengsten op dag 1 na de dressuurpony's.
Elisa2 schreef:Ben wel benieuwd welke jij stom vindt haha.Danny Boy was super braaf.