Ze doet wel lelijk tegen de buurvrouw, stiekem wel even goed dat dit gebeurd. Dat wakkert de moeder gevoelens verder aan. En ik zie zojuist dat ze even met hem aan het knuffelen was. Zo lief
Jaydee_WP
Geplaatst: 20-03-25 15:50
Benieuwd naar de droogfoto's! Ik heb deze hengst ook op mijn wishlist staan dit jaar...
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-25 16:15
Hij lijkt wel veel op mijn merrieveulen van vorig jaar.
Vanmorgen leek het erop alsof ze ging bevallen maar daarna niets meer aan de hand. Dus ik denk dat dit het proefdraaien van het veulen was. Dan zou het naar zegge nog zo’n 10-14 dag duren.
Ooh wat is dat hengstje mooi! En ook benieuwd naar het andere veulen
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-25 12:01
Gister heerlijk buiten geweest. Alleen Noor doet niets, ze staat maar een beetje en heeft 2 x gerold. Ze gaat niet met hem lopen of rennen. Wij hebben zelf maar aan de hand met haar gelopen zodat die kleine wel even lekker de beentjes kon strekken. Ze doet het verder wel goed en is niet ziek ofzo. Eet drinkt poept en plast goed. Geen koorts en geeft genoeg melk. Denk gewoon onwennig en weet niet wat te doen met hem. Hangt ook heel erg aan ons (mij en vaste verzorgster).
Zou er denk ik even een dierenarts bij halen. Als ik haar zo op de foto zie, heb ik het idee dat ze pijn heeft (frons boven de ogen, brede neusgaten, gespannen kaken)
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-25 15:18
Nou dat denk ik niet. Is denk ik een momentopname van de still uit een filmpje.