Twee verschillende koppies zie ik hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desi_2409 schreef:[ Afbeelding ]
Ik voerde mijn merrie voordroog hooi (verpakt), zij was eerder te vet dan te schaal ondanks veulen dat er 7 maanden bij stond.
Kabayo schreef:StalNollie even TS haar berichten goed lezen. De andere is haar volbloed. Een ander paard dus
Met de bles is de drachtige merrie. Op haar profiel zie je haar verschillende paarden. Vandaar de verwarring
TJ_Stables schreef:@Kabayo
En hoe krijg je die bovenlijn dan gespierder? Want hiermee sukkelen we al 2 jaar met onze volbloed, dit is dan ook een foto van toen we ze net kochten in oktober 2022
[ Afbeelding ]
Desi_2409 schreef:[ Afbeelding ]
Ik voerde mijn merrie voordroog hooi (verpakt), zij was eerder te vet dan te schaal ondanks veulen dat er 7 maanden bij stond.
TJ_Stables schreef:Desi_2409 schreef:Sorry maar ik vind ook dat al je paarden er niet echt comfortabel bij staan
Ik kan er weinig aan doen dat ik platen heb gelegd en dat ze er niet op lopen omdat ze denken de trailer op te moeten gaanheeft me een fortuin gekost met een newborn in huis
![]()
[ Afbeelding ]
TJ_Stables schreef:Aangevraagd bij gemeente, gaat om grondwijziging en is afgekeurd...
Helaas Paddock platen zijn goedgekeurd om aan te mogen leggen.
TJ_Stables schreef:[ Afbeelding ]
Droog kunnen ze zeker staan!
En enkel mijn volbloed staat zo diep
Mijn hengst staat tot maximaal met zijn koten in de modder
[ Afbeelding ]